røgalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
20 svar
10 synes godt om
8. april 2014

B&J

Hej...

Vi skulle jo bare lige have nogle røgalarmer så vi var lidt sikker i starten så det blev nogle billige, men begge 2 har sat i gang om natten uden grund og igen her den anden dag dog midt på dagen

så nu vil jeg gerne vide hvad for nogle i har og hvad mærke de er og hvorfor lige dem

KNUSSSS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

-Sigrid-

B&J skriver:

Hej...

Vi skulle jo bare lige have nogle røgalarmer så vi var lidt sikker i starten så det blev nogle billige, men begge 2 har sat i gang om natten uden grund og igen her den anden dag dog midt på dagen

så nu vil jeg gerne vide hvad for nogle i har og hvad mærke de er og hvorfor lige dem

KNUSSSS

Vi har dem fra IKEA, de bipper når det brænder og ellers ikke 

Anmeld

8. april 2014

MHB

Vi har haft præcis sammw oplevelse som jer med de billige så jeg følger lige med 

Anmeld

8. april 2014

B&J

-Sigrid- skriver:

Vi har dem fra IKEA, de bipper når det brænder og ellers ikke 

ved du hvad mærke de har???? og kan de kun købes i ikea

Anmeld

8. april 2014

CaWi

B&J skriver:

Hej...

KNUSSSS

Vi har nogle gamle billige fra silvan.
De bipper ved røg og når batteriet er ved at løbe tør

Anmeld

8. april 2014

B&J

MHB skriver:

Vi har haft præcis sammw oplevelse som jer med de billige så jeg følger lige med 

ja og man får jo et mega CHOK og tror der er sket et eller andet jamen det er skrækkeligt så NU SKAL vi have nye

Anmeld

8. april 2014

Pcokate

B&J skriver:

Hej...

KNUSSSS

Vi har nogle fra Falck som bipper ved brænd og melder til Falck og os. Hvis vi ikke melder fra på anlægget og Falck ikke kan få fat på os sender de en brandbil. 

Anmeld

8. april 2014

B&J

Pcokate skriver:

Vi har nogle fra Falck som bipper ved brænd og melder til Falck og os. Hvis vi ikke melder fra på anlægget og Falck ikke kan få fat på os sender de en brandbil. 

det er noget medlem noget hvad koster det?

Anmeld

8. april 2014

Pcokate

B&J skriver:

det er noget medlem noget hvad koster det?

Nu må du ikke hænge mig helt op på det. Men tror det er 500 hver halve år. (Den har reddet vores inventar og dyrs liv en gang mens vi ikke var hjemme, så for os et godt valg). 

Anmeld

8. april 2014

B&J

Pcokate skriver:

Nu må du ikke hænge mig helt op på det. Men tror det er 500 hver halve år. (Den har reddet vores inventar og dyrs liv en gang mens vi ikke var hjemme, så for os et godt valg). 

jamen altid godt med et ca skud og det vil jo ikke være så slet igen for ja den reder jo ens røv når man ikke er hjemme hvis der nu skulle ske et eller andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.