Kan jeg nægte at udlevere vores datter??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

et-ønske

Som bopælsforældre er det korrekt at du kan nægte at udlevere hende, så længe der ikke foreligger en underskrevet samværsaftale!!
Institutionen må ikke nægte at udlevere hende til far, så længe der er fælles forældremyndighed!!

Nu ved vi jo ikke hvad der er sket siden du ikke mener hun skal se sin far - men jeg vil sige at hvis han ikke har begået overgreb psykisk eller fysisk, så pas på!!! Hvis I ender i statsforvaltningen kan de se på det som om du er den der laver konflikt optrapning - og nej det er ikke positivt at have den hængende.

Håber det bedste for jeres datter - husk det er hende der er gidsel imellem de to hun elsker mest i denne verden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg er ikke smålig, jeg er ikke ude på at ødelægge deres forhold, og han må gerne se hende, men kun under overvågning.
Nej han har ikke gjort vores datter noget fysisk,men han har rusket vores søn, der nu er tvangsfjernet efter 2 blødninger på hjernen, politiet har stoppet sagen grundet manglende beviser, og i går på samvær med vores søn, så jeg min x sande ansigt overfor vores datter, hvor han overhovedet ikke kunne håndtere hende og endte med at true hende med at hun kunne sidde i plejeforældrenes gang, indtil samværet var slut (ca. 30 minutter), og overvågeren der overvåger os når vi er sammen med vores søn, gik ind og irettesatte min x, men han mener blot at det er OS der er forkert på den, og derfor er jeg ikke tryg ved at skulle sende hende derud alene.
Jeg har nu kontaktet statsforvaltningen, og de tog det meget alvorligt, og sørger for jeg kommer i kontakt med deres børnesagkyndige i dag eller i morgen.

Anmeld

8. april 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Jeg er ikke smålig, jeg er ikke ude på at ødelægge deres forhold, og han må gerne se hende, men kun under overvågning.
Nej han har ikke gjort vores datter noget fysisk,men han har rusket vores søn, der nu er tvangsfjernet efter 2 blødninger på hjernen, politiet har stoppet sagen grundet manglende beviser, og i går på samvær med vores søn, så jeg min x sande ansigt overfor vores datter, hvor han overhovedet ikke kunne håndtere hende og endte med at true hende med at hun kunne sidde i plejeforældrenes gang, indtil samværet var slut (ca. 30 minutter), og overvågeren der overvåger os når vi er sammen med vores søn, gik ind og irettesatte min x, men han mener blot at det er OS der er forkert på den, og derfor er jeg ikke tryg ved at skulle sende hende derud alene.
Jeg har nu kontaktet statsforvaltningen, og de tog det meget alvorligt, og sørger for jeg kommer i kontakt med deres børnesagkyndige i dag eller i morgen.

Godt du fik det ud. For så er han jo en trussel mod jeres børn. 

For at du nemt kan styre hans tid med børnene 

Anmeld

8. april 2014

2721

Anonym skriver:

Kæmpe kæmpe stort kram til dig og dine børn. Hvor er det dog forfærdeligt.
Kan du få din søn hjem igen, når nu det ikke er dig der har rusket ham?

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Kæmpe kæmpe stort kram til dig og dine børn. Hvor er det dog forfærdeligt.
Kan du få din søn hjem igen, når nu det ikke er dig der har rusket ham?

1000 Tak for kram, det varmer rigtig meget!! Ja jeg kan få sønnen hjem igen, men det er en lang sej kamp for jeg skal (selvfølgelig) først vise at jeg er en god mor. Så jeg bliver observeret på alle samvær og da jeg var indlagt med sønnen, men alt er positivt, selvfølgelig med nogen småfejl, som socialrådgiveren kalder normale forældrefejl (ingen er perfekt). Nu skal jeg så igennem en forældrekompetenceundersøgelse som ventes færdig midt i Juni, og NÅR den viser jeg er en god mor kan vi starte hjemgivelsesplan, hvilket vil betyde at min søn er hjemme igen midt i Juli, hvis alt går som planlagt, men det skal det!!

Anmeld

9. april 2014

Pcokate

Anonym skriver:

1000 Tak for kram, det varmer rigtig meget!! Ja jeg kan få sønnen hjem igen, men det er en lang sej kamp for jeg skal (selvfølgelig) først vise at jeg er en god mor. Så jeg bliver observeret på alle samvær og da jeg var indlagt med sønnen, men alt er positivt, selvfølgelig med nogen småfejl, som socialrådgiveren kalder normale forældrefejl (ingen er perfekt). Nu skal jeg så igennem en forældrekompetenceundersøgelse som ventes færdig midt i Juni, og NÅR den viser jeg er en god mor kan vi starte hjemgivelsesplan, hvilket vil betyde at min søn er hjemme igen midt i Juli, hvis alt går som planlagt, men det skal det!!

For at det går som smurt

men Gud hvor må man være et nervevrag, med alle de undersøgelser og observationer Netop fordi man ikke kan være perfekt og hvornår er småfejl for store eller for mange Jeg synes du er sej

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

For at det går som smurt

men Gud hvor må man være et nervevrag, med alle de undersøgelser og observationer Netop fordi man ikke kan være perfekt og hvornår er småfejl for store eller for mange Jeg synes du er sej

Ja nervevrag det er helt sikkert!! Det er virkelig virkelig hårdt, for ALT bliver skrevet op af overvågeren, selv hvor mange gange jeg går på toilet i løbet af et samvær, hvad jeg ordret siger og gør, men over vågerne (de er 2 men kun en pr samvær) er rigtig søde, gør meget ud af jeg skal føle det mindst muligt ubehageligt Og plejemoren er rigtig sød og min søn er tryg ved hende, samt hun er en ældre kvinde, så han har det rigtig godt trods omstændighederne, og intet tyder på han får nogen meen ??????????

Anmeld

9. april 2014

Pcokate

Ja nervevrag det er helt sikkert!! Det er virkelig virkelig hårdt, for ALT bliver skrevet op af overvågeren, selv hvor mange gange jeg går på toilet i løbet af et samvær, hvad jeg ordret siger og gør, men over vågerne (de er 2 men kun en pr samvær) er rigtig søde, gør meget ud af jeg skal føle det mindst muligt ubehageligt Og plejemoren er rigtig sød og min søn er tryg ved hende, samt hun er en ældre kvinde, så han har det rigtig godt trods omstændighederne, og intet tyder på han får nogen meen ??????????

Puha en omgang

Jeg håber at i du og begge børn kommer godt ud på den anden side af det her rod og uden meen

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

For at det går som smurt

Anmeld

9. april 2014

2721

Anonym skriver:

Puha hvor må det bare være helt igennem ulideligt at skulle vejes og måles i sin forældrerolle på den måde.

Hvordan kan det være at du skal igennem alt dette når det er din eks der er den skyldige i have rystet ham?

Hatten af for at du kan klare alt dette og er imponeret over hvor åben og positiv omkring du lyder til at være omkring det hele( mener alt det du skal gennemgå for at få din søn hjem igen)

Håber alt kommer til at køre som planlagt og at du igen bliver genforenet med din søn.

Endnu flere knus og kram fra mig

Ps. Håber at samvær med far bliver til din datters fordel, da det jo lyder til at han har store problemer med at omgåes jeres børn på en ordentlig måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.