Jeg har jordens nemmeste barn og alligevel er jeg ikke glad..
Jeg har en mand, som elsker mig og alligevel er jeg ikke glad..
Jeg ved ikke, hvad der får mig til at tænke og føle som jeg gør..
Vores barn er nogle måneder gammelt og født lidt for tidligt..
Jeg har i lang tid slet ikke følt mig glad og bliver sur for et godt ord. Uanset, hvor meget og hvad min mand gør for mig, er det ikke godt nok. Jeg skælder ud og er sur. Har ikke rigtig lyst til sex eller berøring i det hele taget.
Jeg ved, jeg elsker vores barn, men jeg irriterer mig over det, når h*n piver lidt og det gør h*n virkelig ikke ret meget!
Jeg kan blive irriteret over, når h*n vågner fra en lur, fordi jeg ikke føler, jeg har nået det, jeg gerne ville - som oftest er, at slappe af..
Jeg er træt! Uanset, hvor meget jeg sover eller hvor meget jeg laver udover at passe vores barn.. Babyen sover igennem.. Vågner oftest ved 4-tiden og vil have sutten og så sover h*n videre til ved 5.30-6 tiden..
Jeg har været ret meget alene med vores barn, da min mand arbejder meget og stadig mener, at han kan passe alle sine fritidsinteresser.. Jeg ved ikke, om det er sådan noget, der gør mig udbrændt - eller hvad det er, jeg er..
For tiden søger jeg forandringer.. Vi køber dyre materielle ting, som vi vitterligt ikke har råd til, men pga. skat og feriepenge, har det kunne lade sig gøre..
Gik den anden dag og tænkte, om det ville hjælpe at sælge huset, om en tatovering kunne gøre det, men kunne ikke komme frem til, hvilken forandring der kan hjælpe på mit humør.
Vores barn har efterhånden kun dyrt mærketøj, selvom jeg har sværget, at jeg aldrig ville gå op i sådan noget, med mindre det var pga. selve tøjet.. Hvor er det irriterende! Jeg har den tanke, at man da i hvert fald ikke skal kunne sætte en finger på babyen..
Hvad er det lige, der sker med mig?