Hvor mange penge tilbage (enlige)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange penge tilbage

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.036 visninger
22 svar
4 synes godt om
7. april 2014

Anonym trådstarter

Hej piger
Hvor mange penge har i tilbage når regningerne er betalt?
Kun for enlige mødre.

Og hvor meget bruger i om ugen på mad og div.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

sandramor

Anonym skriver:

Hej piger
Hvor mange penge har i tilbage når regningerne er betalt?
Kun for enlige mødre.

Og hvor meget bruger i om ugen på mad og div.

Jeg har omkring 4500kr tilbage når tegningerne er betalt.... 

Jeg bruger ca 2000kr om måneden på mad og 1000kr på diverse... Ca 

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Jeg har omkring 4500kr tilbage når tegningerne er betalt.... 

Jeg bruger ca 2000kr om måneden på mad og 1000kr på diverse... Ca 

Tak for svar.

Hvad laver du af aftensmad siden du kun bruger 2000 til mad?

Anmeld

7. april 2014

Mettefpigen

Jeg har mellem 2000-2500 tilbage når regningerne er betalt... ved ikke hvor meget jeg bruger på diverse ting ;-)

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg har mellem 2000-2500 tilbage når regningerne er betalt... ved ikke hvor meget jeg bruger på diverse ting ;-)

Hvad laver du af aftensmad for at få det til at køre rundt?

Anmeld

7. april 2014

Anitta Kristiansen

4000-5000 om måneden i gennemsnit. Variere meget, men har ikke betydning i det lange løb.
Her bruger vi 3500 på mad og diverse i hverdagen. Til aften få vil alt muligt til tider noget billigt og kedeligt, som at få pasta og kødsovs for ofte. Men andre gange får vi fyldt mørbrad og bøffer.
Nu har jeg både været enlig med barn og nu sammen med mand, men i forhold til mad har det kun ændret ca 500 kr, men nu er der mindre madspild.
Hvis du gerne vil spare så er det bedste at handle ind en gang om ugen, også ligge madplan, gerne lave så det passer til to dage, hvilket også gør det lettere at være alene, så alt ikke går op i madlavningen.
Nu er vi glade for slik og sodavand så er nok også der hvor mange af vores mad penge ryger hen, så det er også et sted at kunne spare en masse. Min kæreste før vi fandt sammen, han brugte kun 1500 om måneden på mad, men han lavede hellere ikke meget andet end pasta og kødsovs og knorr lasagne.

Anmeld

7. april 2014

Rockertand

Muligvis provokerende spørgsmål.......men er der ingen af jer, der arbejder, siden I ikke har mere til rådighed?

Anmeld

7. april 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg har ca 4500kr
Bruger 1200-1500kr på mad, sparer fast 1000kr op og resten kunne fx gå til gaver, fornøjelser og ofte er de også nogen tilbage som også bliver sparet op, er yderst sparsommelig ;-)

*Rockertand, jeg går desværre ledig pt, starter forhåbentligt på studie til august\september på su, hvor jeg får samme indkomst som nu.

Anmeld

7. april 2014

SandraXOXO

Rockertand skriver:

Muligvis provokerende spørgsmål.......men er der ingen af jer, der arbejder, siden I ikke har mere til rådighed?

Uden at vide det tænker jeg at dem der tjener mere automatisk har flere udgifter, hus, bil, inst, fitness, lån, forsikringer osv og så har det samme tilbage som en på su, der ikke har så mange regninger fordi de jo ikke har hus, bil og båd ;-) Man har det jo med at tilpasse sit forbrug til sin løn. Hvis du forstår.

Anmeld

7. april 2014

Rockertand

SandraXOXO skriver:

Uden at vide det tænker jeg at dem der tjener mere automatisk har flere udgifter, hus, bil, inst, fitness, lån, forsikringer osv og så har det samme tilbage som en på su, der ikke har så mange regninger fordi de jo ikke har hus, bil og båd ;-) Man har det jo med at tilpasse sit forbrug til sin løn. Hvis du forstår.

Det kan være, du har ret
Jeg undrer mig bare, for jeg har for sjov regnet mit beløb ud, hvis jeg en dag blev alenemor - og jeg ville absolut ikke komme til at lide nogen nød...men håber selvfølgelig ikke, at jeg kommer til at prøve, om udregningen passer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.