Ville i sende barn i vuggestue/dp når.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Måske blir jeg lidt afsløret når jeg skriver det her, men arbejder for mine forældre så bedsteforældrene er ikke en mulighed, for dem på den anden side ser vi meget sjældent og Min datter ville ikke føle sig tryg der..

Jeg vil selvfølgelig heller ikke sende hende afsted, det er kun pga underbemanding på jobbet :/ vi plejer at være 3 fra 7.30-9.00, hvor der møder 2 mere ind, og imorgen er vi 2 fra 7.30-9.00 hvor der kun møder 1 ind.. Og vi kører vAretur og det kan knibe med at nå det, hvis de kun skal være to til at pakke det - derfor det er lidt et problem :/ men tror jeg nupper løsningen med lige at tage hende med på job kort og hjælper mine kolleger igang og så kan hun komme hjem og få en formiddagslur bagefter

Tak for svar

Så lyder det som en perfekt løsning, at tage hende med på job, i de få par timer det drejer sig om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

esiuol22

førstebarn21 skriver:

Selv tak  

så ville jeg tage hende med på job, når det nu er en mulighed, og ja det skulle svære ekstremt uheldigt at slå sig alvorligt ved at trille  

god bedring med hende 

Det lyder som en god løsning du har fundet, havde ikke læst dine beskeder om du ikke havde mulighed for pasning før jeg fik snøvlet min besked færdig Der kommer ikke altid feber ved omgangssyge og mener heller ikke man får feber ved hjernerystelse, Krydser fingrer for hun bare har forspist sig, og i får en hyggelig dag

Anmeld

7. april 2014

SandraXOXO

Jeg ville ikke sende mit barn afsted med en mulig hjernerystelse. Jeg er selv som barn blevet sendt afsted med 'mulig hjernerystelse' fordi min mor ikke kunne/ville ta fri, hvilket var en meget lang dag med feber, hovedepine og opkast og pædagoger der holdt på jeg da ikke behøvede blive ringet hjem :-S Det var selvfølgelig en anden tid. Men man ved sgu aldrig.

Anmeld

7. april 2014

TNBC

Hvordan har din datter det ibdag?

Til oplysning, man kan godt få hjernerystelse fra et lille fald, det kommer an på hvor på hovedet man lander. 

Anmeld

7. april 2014

Carina:-)

Nej det ville jeg ikke 

Hvordan har hun det nu?

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvordan har din datter det ibdag?

Til oplysning, man kan godt få hjernerystelse fra et lille fald, det kommer an på hvor på hovedet man lander. 

Hun var med på job, og hun hyggede sig og spiste både det ene og det andet omkring kl 10 blev hun puttet og sov 2 timer og så var hun helt sig selv så det har nok ikke været noget - gudskelov

Tak for du spør

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Nej det ville jeg ikke 

Hvordan har hun det nu?

Hun er helt sig selv igen og er faldet i søvn en time tidligere i aften end normalt (pga en tidligere lur), så hun er hvert fald udhvilet og helt frisk imorgen

Tak for du Spør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.