Ville i sende barn i vuggestue/dp når.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Hmm jeg er ikke læge, så jeg kan ikke svare på om det er en hjernerystelse eller ej Men nej, jeg ville ikke sende mine børn afsted, og slet ikke hvis de skulle vækkes hver 2. time i løbet af natten Det er hårdt at tage på arbejde, selv for os voksne med sådan et natteforløb

Hvad med din mand/kæreste evt. bedsteforældre?

God bedring med hende

Måske blir jeg lidt afsløret når jeg skriver det her, men arbejder for mine forældre så bedsteforældrene er ikke en mulighed, for dem på den anden side ser vi meget sjældent og Min datter ville ikke føle sig tryg der..

Jeg vil selvfølgelig heller ikke sende hende afsted, det er kun pga underbemanding på jobbet :/ vi plejer at være 3 fra 7.30-9.00, hvor der møder 2 mere ind, og imorgen er vi 2 fra 7.30-9.00 hvor der kun møder 1 ind.. Og vi kører vAretur og det kan knibe med at nå det, hvis de kun skal være to til at pakke det - derfor det er lidt et problem :/ men tror jeg nupper løsningen med lige at tage hende med på job kort og hjælper mine kolleger igang og så kan hun komme hjem og få en formiddagslur bagefter

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg ved ingenting om hjernerystelse

Men jeg vil aldrig sende et barn afsted som har kastet op aftenen før.. Med mindre det er af køresyge

God bedring med hende, håber natten går godt

Er helt enig! Det er ene og alene pga min arbejdssituation at jeg er i tvivl :/ men tror jeg tar hende med på job, hvis alt glider nogenlunde vil vi kunne køre igen efter max en time
Tak for svar

Anmeld

6. april 2014

esiuol22