Min søsters ufødte baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2009

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jah men jeg er den lillesøster de styre og bahandler som de vil for de ved jeg finder mig i det og aldrig gør noget igen aldrig...

Hun var faktisk også den første der holdet Daniella (slef. udover os og læger og sygeplejsersker) men af familie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Betina88

Anonym skriver:

Jah men jeg er den lillesøster de styre og bahandler som de vil for de ved jeg finder mig i det og aldrig gør noget igen aldrig...

Du må simpelthen sige fra ..

Anmeld

8. august 2009

Betina88

Anonym skriver:

Hun var faktisk også den første der holdet Daniella (slef. udover os og læger og sygeplejsersker) men af familie...

Så behandler hun dig skidt ?

Anmeld

8. august 2009

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Okay, ja så kan jeg nu godt fprstå du er rigtig skuffet....

men har du nu ladet hende forstå at du VIRKELIG ønsker at være en del af det her??? at du savner hendes selskab og bare SÅ gerne vil være med i hendes graviditet????

så aner jeg ikke hvordan jeg skal hjælpe dig, andet end at bare lade dig rase ud herinde....... hvilket der heldigvis er masser af plads til

Jeg syntes selv at jeg har givet meget tydelig udtryg for at jeg gerne vil være med og gerne vil være sammen med hende...
Men hvad...

Anmeld

8. august 2009

Anonym trådstarter

Betina88 skriver:

Så behandler hun dig skidt ?

Jep og det var endda en dag hvor jeg ikke var klar til det men gjorde det for hendes skyld!

Anmeld

8. august 2009

Betina88

Anonym skriver:

Jeg syntes selv at jeg har givet meget tydelig udtryg for at jeg gerne vil være med og gerne vil være sammen med hende...
Men hvad...

du får intet tilbage ..

Anmeld

8. august 2009

Anonym trådstarter

Betina88 skriver:

du får intet tilbage ..

det føler jeg ihvertfald ikke...

Anmeld

8. august 2009

Betina88

Anonym skriver:

det føler jeg ihvertfald ikke...

Det er bare så trist at høre .. At nogle behandler deres familiemedlem så forfærdeligt som de gør ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.