Hvilken bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2014

Savvy

Jeg er SÅ glad for vores nye bil.

vi skiftede vores Ford ka ud med en Renault Megane.

vi havde nogle krav til bilen, blandt andet med den skulle kunne rumme barnevogn, baby og meget andet - tjek

Det andet var den skulle være økonomisk og billig i drift. Den her kører 26 km literen, det er dejligt når man har 40 km til arbejde.

men jeg er virkelig glad for den nye bil vil gerne anbefale den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

Nea85

Savvy skriver:

Jeg er SÅ glad for vores nye bil.

vi skiftede vores Ford ka ud med en Renault Megane.

vi havde nogle krav til bilen, blandt andet med den skulle kunne rumme barnevogn, baby og meget andet - tjek

Det andet var den skulle være økonomisk og billig i drift. Den her kører 26 km literen, det er dejligt når man har 40 km til arbejde.

men jeg er virkelig glad for den nye bil vil gerne anbefale den

Er det en st.car?

Anmeld

6. april 2014

Savvy

Ja det er en ST.car - den ser sådan ud.

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/renault/megane-iii/15-dci-110-expression-st-esm/2045570

Fed bil - bagagerummet er 524 liter - dejlig rummeligt

Anmeld

6. april 2014

Maja_4000

Vi har en Ford Mondeo st. Car .. Købt brugt til 'ingen' penge jeg ELSKER pladsen bagi.. Vi venter nr 2, så for mig var det meget vigtigt at finde en bil, hvor barnevognen ikke skal skilles i atomer

Anmeld

6. april 2014

Nea85

Savvy skriver:

Ja det er en ST.car - den ser sådan ud.

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/renault/megane-iii/15-dci-110-expression-st-esm/2045570

Fed bil - bagagerummet er 524 liter - dejlig rummeligt

Nøøj, en fed bil
Den vil jeg da lige vise manden

Anmeld

6. april 2014

Nea85

Maja_4000 skriver:

Vi har en Ford Mondeo st. Car .. Købt brugt til 'ingen' penge jeg ELSKER pladsen bagi.. Vi venter nr 2, så for mig var det meget vigtigt at finde en bil, hvor barnevognen ikke skal skilles i atomer

Den er også en mulighed, tak for forslsg

Og ja, det med barnevognen er vigtigt. også en af grundene til at vi gerne vil have en st.car

Anmeld

6. april 2014

tarkoflen

Hvad med en Volvo st.car? De har ret store bagagerum vi har den ikke selv, men har nogle venner der har og ud over to børn har de også to hunde med i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.