Hvilken bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
16 svar
10 synes godt om
6. april 2014

Nea85

Hej med jer!

Min kæreste og jeg har besluttet, at vi vil have bil igen efter lidt over et år uden. Før havde vi en Citroën Saxo, som vi var rigtig glade for, og den passede fint i størrelsen med et barn. Vi kunne have både barnevognen (Odder zip på x-dream stel) og klapvognen (emmaljunga cerox) i bagagerummet - selvfølgelig ikke på samme tid Der kunne dog ikke rigtig ligge andet i bagagerummet udover vognen, men vi havde resten inde i bilen, hvis vi skulle have mere med.

Nu har vi i mellemtiden fået et barn mere, og vi overvejer lidt en stationcar, så alt kan ligge i bagagerummet.

Vi har endnu ikke besluttet, om det skal være en ny eller brugt, men vi vil gerne have en, der er rimelig økonomisk.

Hvilken en kan I anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

esioul

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Min kæreste og jeg har besluttet, at vi vil have bil igen efter lidt over et år uden. Før havde vi en Citroën Saxo, som vi var rigtig glade for, og den passede fint i størrelsen med et barn. Vi kunne have både barnevognen (Odder zip på x-dream stel) og klapvognen (emmaljunga cerox) i bagagerummet - selvfølgelig ikke på samme tid Der kunne dog ikke rigtig ligge andet i bagagerummet udover vognen, men vi havde resten inde i bilen, hvis vi skulle have mere med.

Nu har vi i mellemtiden fået et barn mere, og vi overvejer lidt en stationcar, så alt kan ligge i bagagerummet.

Vi har endnu ikke besluttet, om det skal være en ny eller brugt, men vi vil gerne have en, der er rimelig økonomisk.

Vi har en Audi a4 st. car.

Virkelig dejlig bil.

Men det er jo ikke et billigt mærke. Men nu ved jeg ikke hvilken prisklasse i leder i?

Anmeld

6. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har været rigtig glad for vores Peugeot stcar. Solgte den og fik i stedet en bilingo som vi elsker! 

Peugeoten var fra 1999. Vi gav 30.000 for den i 2008.  

Belingoen er fra 2007. Vi købte den i 2013 og gav 65.000 for den. Elsker at der er så meget plads i den, og at man sidder højt. Vh stine

Anmeld

6. april 2014

Nea85

esioul skriver:

Vi har en Audi a4 st. car.

Virkelig dejlig bil.

Men det er jo ikke et billigt mærke. Men nu ved jeg ikke hvilken prisklasse i leder i?

Jeg synes det er svært i forhold til prisklasse, for jeg vil hellere have anbefalet nogle stykker og så kigge på økonomien i forhold til det..

Den ser lækker ud den bil, men jeg må indrømme, at jeg i hvert fald ikke er på det niveau

Anmeld

6. april 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
VW Passat st. Car

God og rummelig

Anmeld

6. april 2014

Nea85

StineW79 skriver:

Vi har været rigtig glad for vores Peugeot stcar. Solgte den og fik i stedet en bilingo som vi elsker! 

Peugeoten var fra 1999. Vi gav 30.000 for den i 2008.  

Belingoen er fra 2007. Vi købte den i 2013 og gav 65.000 for den. Elsker at der er så meget plads i den, og at man sidder højt. Vh stine

Vi gik forbi en brugtbilforhandler forleden og kiggede faktisk på to Peugeot. Jeg tror det var 306, og størrelsen så fin ud udefra. Jeg tror de var fra 2005 og kostede vist omkring 60000. Umiddelbart vil vi gerne have en lidt nyere, og da vi kiggede lidt nærmere på netop den model, kørte de ikke ret langt på literen. Ved godt at man ikke skal regne med over 20, når det er en st.car, men 13 er for lidt

Anmeld

6. april 2014

Nea85

AnjaM skriver:

VW Passat st. Car

God og rummelig

Den har jeg også kigget lidt efter på gaden, måske skulle jeg lige undersøge lidt nærmere

Tak for forslag

Anmeld

6. april 2014

Albertsen92

Tyske biler

Anmeld

6. april 2014

Happiness

Vi har en Huyndai i40 stationcar. Der kan vi have vores trille gigant og en Babyjogger city elite i bagagerummet Og har stadig lidt plads til bagage. 

Vi så selv på en Mazda5 7 personers og en Ford g max. Men det var Huyndaien der vandt på køreturen

Anmeld

6. april 2014

ano14316

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Hvis jeg ikke skulle tænke på prisen så ville jeg købe en Opel Zafira, synes den har så mange fede funktioner...

Nu har vi en Fiat doblo, som jeg bestemt også er glad for... Dejlig stor, virkelig god plads alle vejne.. ingen dumme løft... Og der kan både være barnevogn PG klapvogn bagi samtidig.. dog ikke vildt økonomisk 12 km/l men ok taget størrelsen og alder i betragtning.. Den er fra 2004..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.