Angst for at min søn er alvorligt syg.. Epilepsi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2014

Swerg

ønskebørn74 skriver:

Vi gennemgår den værste tid i vores liv.. For to dage siden på besøg i Kbh efter en lur, tog jeg Niklas op og han fik hvad der så ud til at være et epileptisk anfald.. Sjokkeret og angst ringede vi til akut Tlf. På de 20 min det tog inden de dukkede op med ambulancen, havde han nok 15 anfald hver gang hans hovede bare tiltede det mindste bagud..  Det fortsatte da ambulance folkene kom og da lægen ankom babu babu.. Og vi blev i hast kørt til Hvidovre børnemodtagelse.. Han blev undersøgt af 2 læger og filmet da de ikke havde set noget lignende.. De viste filmen for en børne neurolog, der havde set det ved epilepsi og sagde han ikke var bekymret..  De ville sende os hjem og han skulle så vente 4 uger på en eeg undersøgelse..  Jeg flejnede totalt ud og de ville så for min skyld beholde os natten over.. Vi valgte at køre hjem til min søster for at børnene kunne få ro kl var ved at være mange og jeg tilbragte natten med at betragte min lille søn..  Dagen efter ringede vi til neo på OUH og de fandt lægen der havde haft mest at køre med vores børn.. Og han var effektiv..  Vi bliver indkaldt i næste uge til akut scanning og eeg undersøgelse, han havde allerede rekvireret journalen fra Hvidovre og var harm over den behandling vi havde fået.. For med den pludselige opståen og intensitet var det bekymrende.. Han rådede os dog til at have Niklas hjemme i vante omgivelser for at han har ro.. Han har ikke feber og er sig selv 100% ud over anfaldene.. Vi har en åben indlæggelse og kan komme med det samme om vi føler for det.. Men shit en lang weekend.. Har aldrig været så angst ud over da de kom for tidligt i hele mit liv.. 

Er der nogen der har prøvet noget lignende..? 

Rigtig god bedring. 

En anden gang, så er det 1-1-2 ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Lilje82

Puha, det lyder som en rigtig grim oplevelse.

Anmeld

7. april 2014

B&J

Nej nej nej hvor er det synd for ham og ikke mindst for jer som ikke kan gøre noget håber af hele mit hjerte i snart får tid og får det overstået og får svar

Anmeld

7. april 2014

dukke

ønskebørn74 skriver:

Vi gennemgår den værste tid i vores liv.. For to dage siden på besøg i Kbh efter en lur, tog jeg Niklas op og han fik hvad der så ud til at være et epileptisk anfald.. Sjokkeret og angst ringede vi til akut Tlf. På de 20 min det tog inden de dukkede op med ambulancen, havde han nok 15 anfald hver gang hans hovede bare tiltede det mindste bagud..  Det fortsatte da ambulance folkene kom og da lægen ankom babu babu.. Og vi blev i hast kørt til Hvidovre børnemodtagelse.. Han blev undersøgt af 2 læger og filmet da de ikke havde set noget lignende.. De viste filmen for en børne neurolog, der havde set det ved epilepsi og sagde han ikke var bekymret..  De ville sende os hjem og han skulle så vente 4 uger på en eeg undersøgelse..  Jeg flejnede totalt ud og de ville så for min skyld beholde os natten over.. Vi valgte at køre hjem til min søster for at børnene kunne få ro kl var ved at være mange og jeg tilbragte natten med at betragte min lille søn..  Dagen efter ringede vi til neo på OUH og de fandt lægen der havde haft mest at køre med vores børn.. Og han var effektiv..  Vi bliver indkaldt i næste uge til akut scanning og eeg undersøgelse, han havde allerede rekvireret journalen fra Hvidovre og var harm over den behandling vi havde fået.. For med den pludselige opståen og intensitet var det bekymrende.. Han rådede os dog til at have Niklas hjemme i vante omgivelser for at han har ro.. Han har ikke feber og er sig selv 100% ud over anfaldene.. Vi har en åben indlæggelse og kan komme med det samme om vi føler for det.. Men shit en lang weekend.. Har aldrig været så angst ud over da de kom for tidligt i hele mit liv.. 

stort kram til dig..

Du må gerne skrive en pb hvis det er.

vi har selv epilepsi inde på lavet da Jessica kun var få dage gammel da hun fik sin første anfald. bliver også fuldt på Hvidovre. 

Anmeld

7. april 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Er rigtig ked af, at læse din tråd. Dejligt, at hører, at I fik en tid så hurtigt.

Har ingen erfaring men vil bare sende dig et KÆMPE kram

Anmeld

7. april 2014

Moma

Puh ha - stort kram herfra!

Håber I får hurtigt svar.

Anmeld

8. april 2014

pussekat

ønskebørn74 skriver:

hejsa søde
pahaaaa have da op i går mere igem men jer søde drenge

Anmeld

9. april 2014

mogms

Et kram og en beroligende tanke.

Min mand har epilepsi og fungere fint, uden anfald, kan varetager sit job. Han fik det osse som barn.

Han er naturligvis på piller resten af livet, men det er jo en lille ting.

Der er et godt liv i vente, på trods af epilepsi. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.