Opkast men frisk ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2014

L&V

MyLove E skriver:

Som baby havde han jo konstant hård mave .. Kunne godt være vi skulle forbi lægen hvis det bliver ved.

Det ka da i hvert fald ikke skade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

klmf

Du har lige beskrevet vores den yngste de sidste par dage. Regner med det er en harmløs virus, der går i sig selv igen

Anmeld

6. april 2014

MyLove E

lotchen skriver:

Du har lige beskrevet vores den yngste de sidste par dage. Regner med det er en harmløs virus, der går i sig selv igen

Krydser fingre for os begge

Anmeld

6. april 2014

Pikku Myy

MyLove E skriver:

God søndag ;-)

Vi hentede Elias fredag formiddag med opkast. Resten af dagen var han lidt sløv men okay. Han kastede ikke op mere men har havde sådan helt vand-afføring hele eftermiddagen. Til aften kastede han så op 2 gange.

Lørdag havde han det helt fint. Lige da han havde spist frokost (en halv rugbrød) blev han af det og lidt forvirret. Så vi troede han kastede op igen. Men der kom ikke noget og igen var han frisk ..

Så i nat kastede han op igen ud over mig. Så ham og mig gik i bad, og han havde fint igen.

I dag har der hellere ikke været noget Jeg sover lige lidt til middag, men kan så høre ham og far leger skyde leg, pludselig begynder han at græde, han kommer ind i soveværelset hvor spanden står fra i nat (selvfølgelig tom og ren) og kaster op igen. "Så nu er der ikke mere"

Han har ikke rigtig spist noget siden i fredags:-(

Men han har det fint og har ingen feber ... Er det ikke mærkelige? ?

Har I overvejet forstoppelse?

En slem omgang forstoppelse kan godt ende med at maden kommer ovenud fordi der ikke er plads. Og tynd afføring kan sagtens forekomme ved forstoppelse.

Det var hvert fald sådan vi opdagede at min søn havde forstoppelse. Han var egentlig okay - lidt træt, men ellers i godt humør og uden feber etc, men han fik det dårligt og kastede op hver gang han havde spist. Vi var meget forvirrede indtil vi tænkte over hvor lang tid der var gået siden han sidst havde haft rigtig afføring.

Anmeld

6. april 2014

Pikku Myy

MyLove E skriver:

Men han har ikke ondt. Og forstoppelse gør ondt !!!!!!

Min søn havde ikke ubehag før han blev "tvunget" til at komme på toilettet. Hvert fald ikke noget han lod os vide. Han sørgede jo bare for ikke at lave lort, netop fordi det ville have gjort ondt. Børn gør, som udgangspunkt, ikke ting der gør ondt ... Og derfor ender forstoppelse hos børn nemt med at blive noget rigtig juks ...

Anmeld

6. april 2014

MyLove E

Pikku Myy skriver:

Har I overvejet forstoppelse?

En slem omgang forstoppelse kan godt ende med at maden kommer ovenud fordi der ikke er plads. Og tynd afføring kan sagtens forekomme ved forstoppelse.

Det var hvert fald sådan vi opdagede at min søn havde forstoppelse. Han var egentlig okay - lidt træt, men ellers i godt humør og uden feber etc, men han fik det dårligt og kastede op hver gang han havde spist. Vi var meget forvirrede indtil vi tænkte over hvor lang tid der var gået siden han sidst havde haft rigtig afføring.

Det kam være det lige skal tjekkes. Jeg har jo selv lige haft en slem omgang. Og de smerter skal han bare ikke i gennem

Anmeld

6. april 2014

Pikku Myy

Det kam være det lige skal tjekkes. Jeg har jo selv lige haft en slem omgang. Og de smerter skal han bare ikke i gennem

Vi endte med at få ham på 2x maksimum dosis afføringsmiddel, fordi det netop ikke måtte gøre ondt når han gik på toilettet. Så længe det gjorde ondt nægtede han pure.

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.