Opkast men frisk ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.991 visninger
16 svar
5 synes godt om
6. april 2014

MyLove E

God søndag ;-)

Vi hentede Elias fredag formiddag med opkast. Resten af dagen var han lidt sløv men okay. Han kastede ikke op mere men har havde sådan helt vand-afføring hele eftermiddagen. Til aften kastede han så op 2 gange.

Lørdag havde han det helt fint. Lige da han havde spist frokost (en halv rugbrød) blev han af det og lidt forvirret. Så vi troede han kastede op igen. Men der kom ikke noget og igen var han frisk ..

Så i nat kastede han op igen ud over mig. Så ham og mig gik i bad, og han havde fint igen.

I dag har der hellere ikke været noget Jeg sover lige lidt til middag, men kan så høre ham og far leger skyde leg, pludselig begynder han at græde, han kommer ind i soveværelset hvor spanden står fra i nat (selvfølgelig tom og ren) og kaster op igen. "Så nu er der ikke mere"

Han har ikke rigtig spist noget siden i fredags:-(

Men han har det fint og har ingen feber ... Er det ikke mærkelige? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

B&J

jeg tror det er en af alle de virusser der raser rundt og håber han snart bliver frisk igen...

hvis det skulle blive ved kan være i skal søge læge kan være han har spist noget maven ikke kunne tåle

men hvis han spiser lidt og drikker godt så vil jeg ikke være bekymret

Anmeld

6. april 2014

L&V

MyLove E skriver:

God søndag ;-)

Vi hentede Elias fredag formiddag med opkast. Resten af dagen var han lidt sløv men okay. Han kastede ikke op mere men har havde sådan helt vand-afføring hele eftermiddagen. Til aften kastede han så op 2 gange.

Lørdag havde han det helt fint. Lige da han havde spist frokost (en halv rugbrød) blev han af det og lidt forvirret. Så vi troede han kastede op igen. Men der kom ikke noget og igen var han frisk ..

Så i nat kastede han op igen ud over mig. Så ham og mig gik i bad, og han havde fint igen.

I dag har der hellere ikke været noget Jeg sover lige lidt til middag, men kan så høre ham og far leger skyde leg, pludselig begynder han at græde, han kommer ind i soveværelset hvor spanden står fra i nat (selvfølgelig tom og ren) og kaster op igen. "Så nu er der ikke mere"

Han har ikke rigtig spist noget siden i fredags:-(

Men han har det fint og har ingen feber ... Er det ikke mærkelige? ?

Der er masser af det i omløb så det ka jo sagtens være det men tænker os forstoppels, det kaster L altid op af

Anmeld

6. april 2014

MyLove E

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Der er masser af det i omløb så det ka jo sagtens være det men tænker os forstoppels, det kaster L altid op af

Men han har jo diarré. Så forstoppelse tror jeg helt på .
Men ja der er en masse af det i omløb..

Anmeld

6. april 2014

MyLove E

B&J skriver:

jeg tror det er en af alle de virusser der raser rundt og håber han snart bliver frisk igen...

hvis det skulle blive ved kan være i skal søge læge kan være han har spist noget maven ikke kunne tåle

men hvis han spiser lidt og drikker godt så vil jeg ikke være bekymret

Han spiser et par bider ved hvert måltid og det er det ..
Drikker er sådan okay.

Håber det snart er over.

Anmeld

6. april 2014

L&V

MyLove E skriver:

Men han har jo diarré. Så forstoppelse tror jeg helt på .
Men ja der er en masse af det i omløb..

Det er ret typisk ved forstoppelse at man har tynd afføring da forstoppelsen blokere og kun kan lade det helt tynde komme ud.. Jeg ville gi det et lille tjek hvis det ik snart er overe

Anmeld

6. april 2014

B&J

MyLove E skriver:

Han spiser et par bider ved hvert måltid og det er det ..
Drikker er sådan okay.

Håber det snart er over.

ja for det er da synd for ham

Anmeld

6. april 2014

MyLove E

Det er ret typisk ved forstoppelse at man har tynd afføring da forstoppelsen blokere og kun kan lade det helt tynde komme ud.. Jeg ville gi det et lille tjek hvis det ik snart er overe

Men han har ikke ondt. Og forstoppelse gør ondt !!!!!!

Anmeld

6. april 2014

L&V

MyLove E skriver:

Men han har ikke ondt. Og forstoppelse gør ondt !!!!!!

Ik altid vil jeg sige.. L har døjet med det hele hendes liv og vi har så svært ved at lure hvornår det er det ene eller det andet. der er jo os forskel på¨hvor forstoppet. men ja det ka os bare være noget virus

Anmeld

6. april 2014

MyLove E

Ik altid vil jeg sige.. L har døjet med det hele hendes liv og vi har så svært ved at lure hvornår det er det ene eller det andet. der er jo os forskel på¨hvor forstoppet. men ja det ka os bare være noget virus

Som baby havde han jo konstant hård mave .. Kunne godt være vi skulle forbi lægen hvis det bliver ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.