Måske slugt en andens (meget ulækkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hé Hé jeg får lige et total dårlig flaceback fra en gang hvor jeg havde haft nattevagt. Inden jeg sku hjem, sku jeg lige ha en gang sukker, så åbnede en dåse mirinda. Drak det halve i en stor slurk. Da jeg tippede dåsen ned igen ku jeg høre at der var noget der trillede i dåsen. Jeg hældte self resten ud, og inde i dåsen lå der 2 guldringe 

Jeg ku seriøst ik drikke sodavand fra en dåse i flere år efter, for jeg havde bare det klammeste billede i mit hovede af, der jo så måske lå en ringefinge i en af dåserne

Men for at svare på dit spørgsmål, så bare tag det roligt, for alt hva der har lagt i blød i cola, ska nok blive drabet af syren! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

Anonym trådstarter

Dr. House skriver:

Det kan være en lille sten eller noget fra salaten, eller måske noget meget hårdt kød (det har jeg prøvet før!!) det føles virkelig som sten at tygge i.

En tand er det i hvert fald ikke, for så ville du også have smagt blod 

Men jeg har jo ikke tygget på den..

Anmeld

5. april 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Men jeg har jo ikke tygget på den..

Nej okay, men tror nu ikke at det var en tand.. Er sikker på at du ikke skal bekymre dig, og hvis det ikke kom ud da du brækkede dig, er jeg sikker på at det kommer ud den anden vej Din krop kan heldigvis ikke optage sådan noget, og det skader hverken dig eller baby. Og da det var så småt at du bare kunne sluge det, ville jeg ikke være bekymret. Det ville være noget andet hvis det stak dig.

Tag det bare helt roligt.

Anmeld

5. april 2014

MHB

Anonym skriver:

Jamen det er mere sådan noget med hvis nu personen har haft en sygdom eller sådan og jeg så bliver smittet eller ja....

Jeg har bare svært ved at forstille mig at kebabmanden mens han laver din durum tilfældigvis taber en tand og så lige spytter den ud i maden? Og så vælger ikke at kassere den ene durum selvom han ved at hans tand er røget i? Man taber jo ikke bare sådan lige en tand?! 

Og hvis tandejer skulle fejle noget så ville der langt hen af vejen være lige så høj smittefarer hvis ikke han lige havde vasket hænder eller hostede i køkkenet. .. og hvis tandhygiejnen var så skidt at tænderne ligefrem rasler ud af munden ville der være mange hygiejne hensyn der ville bekymre mig lige så meget eller mere 

Mon ikke det har været noget brusk 

Anmeld

5. april 2014

Fumbo

Tror simpelthen ikke på det kan være en tand.

Lå den i colaen ville en være blevet opløst er jeg ret sikker på.

Og hvis den lå i pizzaen, ville din pizza mand nok have opdage hvis an pludselig havde tabt en tand og så sendte han nok ikke pizzaen ud

Tro også det har været et stykke kød fx og når man sluger noget med cola (eller andet drikklse) kan det gie en klump i halen lige når man synker som gør ondt.

Ellers ville jeg kontakte min tandlæge for at få tjeke m du har slået noget af en tand eller tabt en plump el.

Anmeld

5. april 2014

Nadia1991

Haha ej undskyld men derfor hælder jeg altid min dåse cola op i et glas. Har engang prøvet at finde 1 sølv plumb i. Føj for satan det er klamt.

Anmeld

5. april 2014

Mama85

Sandsynligheden for at det var en tand, er jo minimal..mon ikke at det var noget brusk?  Det kan jo være så hårde, det har jeg nemlig prøvet at få i munden engang, og det føltes som en tand, men det var brusk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.