Hvad laver i sådan en lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2014

Dinsen

Victoria2013 skriver:

Foreløbig sidder vi bare foran computeren begge to hér... kæresten spiller Diablo, jeg laver ikke rigtig noget andet end at surfe rundt og keder mig lidt overvejer at se en film eller noget... 

Men lillepigen er stakkels syg og havde 38,6 i feber - den er faldet og steget lidt igen siden i torsdags (der havde hun 39,3 om morgenen), så sidder bare og håber på hun sover den ud og snart er rask igen... men må se i morgen. Tror snart jeg lige skal ind og "se om hun nu trækker vejret", for hun er puttet i seng

Må indrømme at jeg også li har spillet lidt Diablo

Åh syge børn er ik sjovt... Sidste uge var Jonas også med feber helt over de 40 kender godt det med at man lige skal se til de små syge børn, men hvor kan man være bange for der sker noget...

Håber hun snart er frisk igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

Dinsen

Isabella_mor skriver:

jeg sidder og prøver at være nørd.. og forsøger at installere en officepakke jeg har fået... 

Håber du får dig "nørder" igennem

Anmeld

5. april 2014

Dinsen

Aabye skriver:

Jeg sidder og overvejer meget kraftigt at gå ind og aflive naboerne og deres gæster...!

De holder fest... Skidt pyt med det.. Men anlægget er skruet op på MAKS.. Og alle vinduer + døre er åbne.. Plus de står ude i haven og skråler med.. 

Og de er pisse hamrende ligeglade når man går ud og siger til dem at de skal holde deres kæft, og gå ind og lukke vinduer og døre.. -.-'

Øv altså

Man kan håbe de smart fordufter i byen..

Anmeld

5. april 2014

Dinsen

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Vi har rigtig hygget i dag!

Vi stod op klokken 7 i morges og spiste morgenmad. Klokken 8:30 tog vi lige en "lur" på 2,5 time 

Så har vi været nede i byen og kigge og shoppe lidt. 

Bestilt med fra Jensens Bøfhus og hygget herhjemme! 

Ida sov allerede klokken 19.

Så kæresten og jeg sidder bare og ser Harry Potter 

Lyder som en helt fantastisk dag

Anmeld

5. april 2014

Victoria2013

Dinsen skriver:

Åh syge børn er ik sjovt... Sidste uge var Jonas også med feber helt over de 40 kender godt det med at man lige skal se til de små syge børn, men hvor kan man være bange for der sker noget... 

Håber hun snart er frisk igen..

Nej det er bestemt ikke sjovt - og for os er det første gang hun sådan rigtigt har været syg med feber, udover ved sine vaccinationer

Plus vi var lige 1½ uge inde i at køre hende ind i vuggestuen da hun blev syg og hun har endnu ikke været der en hel dag og nu er det hele bare på stand-by igen... øv øv... det var ikke lige meningen 

Anmeld

5. april 2014

Isabella_mor

Dinsen skriver:

Håber du får dig "nørder" igennem

det lykkedes.. hurraaaa...

Anmeld

5. april 2014

Maja!

sidder og skriver på mit speciale mens real madrid kampen køre i baggrunden.. 

manden ser fodbold samt arbejder lidt.. 

(ja og lad os bare kalde baby.dk en del af speciale skrivning, Hurra for overspringshandlinger) 

Anmeld

6. april 2014

Aabye

Dinsen skriver:

Øv altså

Man kan håbe de smart fordufter i byen..

Det gjorde de så ikke.. Det endte i et kæmpe slagsmål klokken 1 i nat.. -.-'

Og fandt så samtidig ud af at deres 5 årige pige var hjemme.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.