Hvad laver i sådan en lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
17 svar
4 synes godt om
5. april 2014

Dinsen

Go aften kære baby.dk brugere

Hvad laver i sådan en lørdag aften??

Jeg og sønnen er alene hjemme, Jonas sover sødt, efter en dag hvor (vi også har været alene) har været ude det meste af dagen. Så han faldt omkuld tidligt.

Så nu sidder jeg med en kop kaffe, baby.dk, og DUM kørende i baggrunden. Når DUM er færdig, står den vist på læsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Dinsen skriver:

Go aften kære baby.dk brugere

Hvad laver i sådan en lørdag aften??

Jeg og sønnen er alene hjemme, Jonas sover sødt, efter en dag hvor (vi også har været alene) har været ude det meste af dagen. Så han faldt omkuld tidligt.

Så nu sidder jeg med en kop kaffe, baby.dk, og DUM kørende i baggrunden. Når DUM er færdig, står den vist på læsning

Lige nu prøver jeg og få min søn til at sove som igen skal være en kamp selvom han er møg træt. Også skal der nok bare hygges med min dejlige kæreste

Anmeld

5. april 2014

lineog4

Vi har ryddet op hele dagen - så sidder lige nu og nyder resultatet i vores ene stue med en masse stearinlys. Mens Liam er ved at være storesøster at spille skak i stuen ved siden af. 

Skal op i morgen og gøre klar til fødselsdag til min storepige og støvsuge det sidste, så tror egentlig jeg vil tage et langt varmt bad og smutte i seng med en bog om lidt - har ikke sovet uden børn i sengen en uge, ja har faktisk sovet en nattesøvn i en uge så krydser fingre for i nat

Anmeld

5. april 2014

Victoria2013

Foreløbig sidder vi bare foran computeren begge to hér... kæresten spiller Diablo, jeg laver ikke rigtig noget andet end at surfe rundt og keder mig lidt overvejer at se en film eller noget... 

Men lillepigen er stakkels syg og havde 38,6 i feber - den er faldet og steget lidt igen siden i torsdags (der havde hun 39,3 om morgenen), så sidder bare og håber på hun sover den ud og snart er rask igen... men må se i morgen. Tror snart jeg lige skal ind og "se om hun nu trækker vejret", for hun er puttet i seng

Anmeld

5. april 2014

Isabella_mor

jeg sidder og prøver at være nørd.. og forsøger at installere en officepakke jeg har fået... 

Anmeld

5. april 2014

Aabye

Jeg sidder og overvejer meget kraftigt at gå ind og aflive naboerne og deres gæster...!

De holder fest... Skidt pyt med det.. Men anlægget er skruet op på MAKS.. Og alle vinduer + døre er åbne.. Plus de står ude i haven og skråler med.. 

Og de er pisse hamrende ligeglade når man går ud og siger til dem at de skal holde deres kæft, og gå ind og lukke vinduer og døre.. -.-'

Anmeld

5. april 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi har rigtig hygget i dag!

Vi stod op klokken 7 i morges og spiste morgenmad. Klokken 8:30 tog vi lige en "lur" på 2,5 time 

Så har vi været nede i byen og kigge og shoppe lidt. 

Bestilt med fra Jensens Bøfhus og hygget herhjemme! 

Ida sov allerede klokken 19.

Så kæresten og jeg sidder bare og ser Harry Potter 

Anmeld

5. april 2014

Dinsen

MiichellaMalou skriver:

Lige nu prøver jeg og få min søn til at sove som igen skal være en kamp selvom han er møg træt. Også skal der nok bare hygges med min dejlige kæreste

Phy den kan være svært når man selv er udkørt og de kære små ikke li syntes de ska falde i søvn, men håber det er lykkes :-)

Anmeld

5. april 2014

Dinsen

lineog4 skriver:

Vi har ryddet op hele dagen - så sidder lige nu og nyder resultatet i vores ene stue med en masse stearinlys. Mens Liam er ved at være storesøster at spille skak i stuen ved siden af. 

Skal op i morgen og gøre klar til fødselsdag til min storepige og støvsuge det sidste, så tror egentlig jeg vil tage et langt varmt bad og smutte i seng med en bog om lidt - har ikke sovet uden børn i sengen en uge, ja har faktisk sovet en nattesøvn i en uge så krydser fingre for i nat

Jamen så har i da været total aktive :-)

Krydser finger for i får en go nats søvn, der betyder altså meget..

Håber i får en god fødselsdag i morgen

Anmeld

5. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Dinsen skriver:

Phy den kan være svært når man selv er udkørt og de kære små ikke li syntes de ska falde i søvn, men håber det er lykkes :-)

Desværre ikke helt endnu. Men han har en meget dårlig periode pt. For anden weekend i træk har han lavet det nummer med at vågne omkring klokken 00 og bare ikke gidet sove igen og først falde i søvn, omkring klokken 2 og vågne klokken 4 og står op klokken 6 :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.