Svøber/svøbte du din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2014

misslea

Thereseh skriver:

Hej alle skønne mødre,

Jeg sidder og køber ind til min butik, og er faldet over nogle lækre svøb i økologisk bomuld. De har skønne mønstre, og måler 120x120 cm. 

Nu er det egentlig svøb, men de kan jo også bruges som store stofbleer, nusseklude, tæppe over baby en varm sommerdag osv... 

I England er det åbenbart en rigtig god forretning at sælge svøb, men jeg er lidt i tvivl om det danske marked. 

Svøbte du din baby, og ville det være noget for dig at kunne købe disse lækre svøb?

Prisen for de økologiske svøb, ville være 200 stk eller 3 for 400. Vælger jeg ikke-økologisk, er det meget billigere, men da jeg fra før udelukkende har økologisk tøj i butikken, gi'r det mest mening at vælge øko eller bambus. 
Bambus vil være ca. 100 kr billigere. 

Jep - jeg svøbte min første, og kommer også til at svøbe lillesøster!!!

Wilma blev faktisk svøbt længe, og det gav hende den bedste ro, og har altid sovet som en drøm siden hun kom til verden....

jeg ville bestemt gerne købe dine svøb - oh helst de øko!!! 

Mange hislner Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

Dr. House

Vi svøbte vores søn da han var lille, men det var altid i et baby fleecetæppe som duftede af os, eller hans dyne. 

Ville aldrig købe et svøb, men jeg er også nærig og god til at finde alternativer.

Anmeld

5. april 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nej, vi svøbte som sådan ikke vores børn da de var små udover i et tæppe eller en dyne

Anmeld

5. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja, vores blev svøbt. Men kan ikke se fidusen i et stykke stof bestemt til formålet, så jeg ville ikke købe det. Vi brugte dynen eller hans babytæppe. 

Anmeld

5. april 2014

modesty

Thereseh skriver:

Hej alle skønne mødre,

Jeg sidder og køber ind til min butik, og er faldet over nogle lækre svøb i økologisk bomuld. De har skønne mønstre, og måler 120x120 cm. 

Nu er det egentlig svøb, men de kan jo også bruges som store stofbleer, nusseklude, tæppe over baby en varm sommerdag osv... 

I England er det åbenbart en rigtig god forretning at sælge svøb, men jeg er lidt i tvivl om det danske marked. 

Svøbte du din baby, og ville det være noget for dig at kunne købe disse lækre svøb?

Prisen for de økologiske svøb, ville være 200 stk eller 3 for 400. Vælger jeg ikke-økologisk, er det meget billigere, men da jeg fra før udelukkende har økologisk tøj i butikken, gi'r det mest mening at vælge øko eller bambus. 
Bambus vil være ca. 100 kr billigere. 

Ja, vi svøbte, men jeg ville aldrig købe et klæde decideret til dét formål. Vi brugte en aflagt sommerdyne jeg fik af en veninde, eller et håndklæde.

Anmeld

7. april 2014

Thereseh

Tak for alle jeres kommentarer 

Det virker som om de fleste har svøbt deres baby, og at det er 50/50 om I har brugt svøb eller et andet stykke klæde/dyne. Godt at ha' i baghovedet. 

Nu vil jeg bestille en beskeden levering af dem i både bambus og økologisk bomuld, og se hvordan de går 

Tusind tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.