Svøber/svøbte du din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
15 svar
21 synes godt om
5. april 2014

Thereseh

Hej alle skønne mødre,

Jeg sidder og køber ind til min butik, og er faldet over nogle lækre svøb i økologisk bomuld. De har skønne mønstre, og måler 120x120 cm. 

Nu er det egentlig svøb, men de kan jo også bruges som store stofbleer, nusseklude, tæppe over baby en varm sommerdag osv... 

I England er det åbenbart en rigtig god forretning at sælge svøb, men jeg er lidt i tvivl om det danske marked. 

Svøbte du din baby, og ville det være noget for dig at kunne købe disse lækre svøb?

Prisen for de økologiske svøb, ville være 200 stk eller 3 for 400. Vælger jeg ikke-økologisk, er det meget billigere, men da jeg fra før udelukkende har økologisk tøj i butikken, gi'r det mest mening at vælge øko eller bambus. 
Bambus vil være ca. 100 kr billigere. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sikke nogle fine ting du har i butikken! 

Vi har svøbt begge unger da de var nyfødt. Det var især godt når de var urolige og ik ku sove! Syntes bestemt ik priserne lyder dyre! Vh stine

Anmeld

5. april 2014

Thereseh

StineW79 skriver:

Sikke nogle fine ting du har i butikken! 

Vi har svøbt begge unger da de var nyfødt. Det var især godt når de var urolige og ik ku sove! Syntes bestemt ik priserne lyder dyre! Vh stine

Tusind tak Stine. Godt at høre - og jeg var især spændt på prisen 

Anmeld

5. april 2014

Janni.

Vi svøbte også vores dreng. fantastisk effekt. Synes prisen lyder meget fair.

Anmeld

5. april 2014

siw84

Vi svøbte også vores dreng ? han faldt til ro med det samme. Det har vi også tænkt os med de 2 næste. Jeg ville klart købe dem ?

Anmeld

5. april 2014

Anonymo

Nej, det gør jeg ikke. Hun bliver urolig af det 

Anmeld

5. april 2014

lineog4

Vi svøbte i dyne eller i er dynebetræk.

Ville aldrig decideret købe et svøb, men jeg er også nærig  Men er sikker på lige som med så andre baby ting sådan det sælges. 

Anmeld

5. april 2014

isabellasmor

Thereseh skriver:

Hej alle skønne mødre,

Jeg sidder og køber ind til min butik, og er faldet over nogle lækre svøb i økologisk bomuld. De har skønne mønstre, og måler 120x120 cm. 

Nu er det egentlig svøb, men de kan jo også bruges som store stofbleer, nusseklude, tæppe over baby en varm sommerdag osv... 

I England er det åbenbart en rigtig god forretning at sælge svøb, men jeg er lidt i tvivl om det danske marked. 

Svøbte du din baby, og ville det være noget for dig at kunne købe disse lækre svøb?

Prisen for de økologiske svøb, ville være 200 stk eller 3 for 400. Vælger jeg ikke-økologisk, er det meget billigere, men da jeg fra før udelukkende har økologisk tøj i butikken, gi'r det mest mening at vælge øko eller bambus. 

Vi svøbte ikke sådan rigtig, andet end i en dyne/tæppe.. Jeg ville ikke give 200 kr for et svøb, jeg ville enten sy selv eller købe et ganske alm sødt tæppe af en art. 

Men der er jo sikkert salg i det , har da set noget lign i andre børne butikker  

Anmeld

5. april 2014

22

Her svøbte vi også vores datter, og hun nød det så meget. Hvis det havde været muligt at finde nogle svøb i bambus dengang (hun er fra juli 2011) ville jeg helt sikkert gerne have haft dem - det er jo så lækkert og blødt et materiale.

Anmeld

5. april 2014

Mom2

Thereseh skriver:

Hej alle skønne mødre,

Vi svøbte vores datter, da hun baskede meget med armene og slog sig selv i hovedet og så hjalp det også med at få ro på hende, så jeg ville bestemt købe dem Synes heller ikke prisen er høj, med tanke på at det er øko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.