skat.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2014

Zelinasmor

Altså ved mig stod der: Du skal have 2458,- tilbage i skat.

Men at de var tilbageholdt for at se om det var gæld. Det står der kun når der rent faktisk er noget gæld til enten skat eller anden offentlig regi. Selvom der stod med grønt at jeg skulle have penge tilbage, så ved jeg godt at jeg ikke får en krone fordi jeg skylder skat 5000,-. De tog også det jeg skulle have tilbage sidste år og jeg synes det er fint. Nu er min gæld til skat jo faktisk næsten væk når de har taget de penge jeg skulle have nu.

Men jeg ved at hvis man skylder penge og de derfor tilbageholder, så får man de penge der er i overskud efter det skyldte er betalt senest 18 Maj. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

LMX

Gæld til det offentlige inddrives som regel af SKAT... Det behøver ikke nødvendigvis være SKAT man skylder. Det kan være kommunen eller f.eks licens... Institution, eller evt boligsikring der skal betales tilbage.

Anmeld

4. april 2014

Krussedulle

Hmm.. er der nogle af jer der ved om de trækker penge selvom man allerede har en afbetalingsaftale med kommunen?

Anmeld

4. april 2014

Valle81

Krussedulle skriver:

Hmm.. er der nogle af jer der ved om de trækker penge selvom man allerede har en afbetalingsaftale med kommunen?

Det gør de.

Anmeld

4. april 2014

Krussedulle

Valle81 skriver:

Det gør de.

Okay, så er det nok der nogle af mine forsvinder hen

Anmeld

5. april 2014

Mille82

Der står på skat.dk at hvis der skal modregnes i den overskydende skat, så udbetales resten (hvis der altså er noget tilbage) inden d 30 maj.

Der står også, at selvom man har afbetalingsaftaler og overholder dem, så går den overskydende skat stadig til restancen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.