skat.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
16 svar
5 synes godt om
4. april 2014

Anonym trådstarter

Idag er jo dagen hvor man får skat tilbage, hvis man skal have det. MEN hvis man har lidt rest skat, skal det jo betales først, hvornår kan man så forvente at få skatten udbetalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

dorthemus

Forstår ikke helt spørgsmålet. Du kan vel ikke både få penge retur og have restskat

Anmeld

4. april 2014

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Forstår ikke helt spørgsmålet. Du kan vel ikke både få penge retur og have restskat

jo, man kan da godt stå til og skylde rest skat fra sidste år, så skal det jo modregnes det man får i år (hvis man får noget) ..

Anmeld

4. april 2014

anynom

dorthemus skriver:

Sagtens - rest skatten kan være fra sidste år  

Anmeld

4. april 2014

LMX

op til 8 uger fra den dato din årsopgørelse var færdig. dvs ca 4 uger mere skal du måske vente. Kan gå hurtigere 

Anmeld

4. april 2014

Håber

LMX skriver:

op til 8 uger fra den dato din årsopgørelse var færdig. dvs ca 4 uger mere skal du måske vente. Kan gå hurtigere 

Jeg har fået penge tilbage fordi jeg har betalt for meget skat sidste år

jeg fik først udfyldt kørsel penge den 10 marts ca får jeg dem om måneders tid ?

Anmeld

4. april 2014

LeneKE

Mener de siger inden 18. maj, men det kan jo også være det går hurtigere

Anmeld

4. april 2014

LMX

Håber skriver:

Jeg har fået penge tilbage fordi jeg har betalt for meget skat sidste år

jeg fik først udfyldt kørsel penge den 10 marts ca får jeg dem om måneders tid ?

Når man ringer til SKAT siger de op til 8 uger fra den dato der står på årsopgørelsen 

Anmeld

4. april 2014

mogms

Øhh de penge du skyldte i skat sidste er jo regnet med i år, så det beløb du skal have tilbage er det du får, der skal ikke trækkes noget fra. Sådan er der ihvertfald for mig.

Jeg kunne også se de penge jeg skyldte fra sidste år stå i min skatteopgørelse da jeg var inde og ændre på min skat for i år. Så de var altså regnet med. Ved ikke om det er noget andet i dit tilfælde.

Anmeld

4. april 2014

Muhmi

Må indrømme at jeg er ret sur på skat... Da vi så på årsopgørelsen for halvanden uge siden stod der at vi ville få pengene den 4. og det vil jo sige i dag... MEN da jeg så tjekker min netbank i dag er der ingen penge og da jeg så tjekker årsopgørelsen igen står der at de er tilbageholdt for at se om der er gæld... KUNNE de så ikke have skrevet DET for halvanden uge siden, istedet for at man går og regner med dem...

Nå, surt opstød for mig... BØVS herfra....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.