Er det mig der er en pylret mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

Christinahr

Jeg har heller ikke selv et problem med at få ungerne passet, men kender flere hvor de har været langt over et år eller to år før de har sovet ude første gang. Så det er da meget forskelligt og synes bestemt ikke du skal lade hende sove ude før du selv er klar - så er det underordnet hvor emget du stoler på dem der passer hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Ni-ko-li-ne

jeg mener slet ikke du er pylret..... hun ved bare ikke hvad hun taler om.... når det så er sagt mener jeg gengæld er en grim ting... så jeg synes ikke du skal gøre det samme ved hende en dag :0)

Anmeld

10. august 2009

mor_sabina

Dutte84 skriver:

Idag er Julie kommet ud til et hold venner... Da vi skal til indflytterfest i aften... Dem vi skal til fest hos, Kvinden i huset, siger at det kan da ikke være så svært at aflevere et barn natten over... Hun har ikke selv børn...
Hun har så nærmeste svinet mig til, til hende Julie bliver passet hos, at hun håber virkelig ikke jeg er for pylret osv i den dur...

Hun kan sagtens sige sådan når hun ikke har børn... Når hun så selv får børn engang, kan hun se hvordan det egentlig er...

Hun siger tit jeg er bare for pivet med at få hende passet osv...

Det er mit første barn, Jeg synes faktisk det er hårdt at skal aflevere hende til natten over...

Mine søskende og hende der passer Julie siger, at jeg skal bare gøre det samme ved hende når hun har fået børn, så kan hun selv se hvor hårdt det er..??

Selvfølgelig er det hårdt at skulle aflevere sin guldklump og jeg synes da også det er lidt hårdt indimellem. Men jeg vælger at huske på at det faktisk er mest hårdt for mig og ikke for ham.
Din veninde? synes jeg ikke skal blande sig i hvordan du tackler det, for man kan slet ikke sætte sig ind i det når man ikke selv har børn.
Nu har jeg jo overhovet intet grundlag for at vide om du er pylret eller ej, men personligt synes jeg at man skal tænke på barnet før sig selv for ofte er det slet ikke nødvendigt at overføre ens egne følelser til dem. Alt for tit er det moderen der har det svært med seperationen osv end barnet. Men det er da sundhedstegn at savne vil jeg mene men det skal bare ikke tage overhånd og begrænse barnet i at komme ud og opleve verdenen på egen hånd.
Held og lykke (og prøv at nyd at få lov at være lidt selv)

Anmeld

10. august 2009

Mor til Frederic og Freya

syntes du skal følge dit  og gøre lige hvad du selv føler. Luk øre'rne.

På min mands side er de 3 og vi fik alle 3 par drenge sidste år. Vores er den eneste til dd stadig ikke har været passet ude/ overnattet, ud over at være i dp. Han bliver 1 år, 3 sep.

Og hold da op det tit har været oppe at vende til familie tam tam mm, har bare slet ikke den tillid til hans side af familie, hverken hans forældre eller søskende.
Jamen vi kan da sagtens hente ham, de dage det kniber, siger svigermor - ellers tak..hellere bede om 10 min før fri, tage ham med i lastbil, eller få en kollega fra kontor til at hente. Valgt dp'plads 4 min fra mit arbejde. Ej, hvornår skal du over til moster og overnatte? øh nej. (hun har selv en ustyrlig dreng på 18 mdr og en pige på ca. 3 mdr) Han både bider- skubber og slår, slet ingen grænser og respekt. Mine egne forældre bor en times kørsel herfra...

Kan selv og vil selv. Og har tit fået denne smidt i hovedet: hold da op, hvor får han det svært når han skal i dp. Øh atter nej, knægten elsker hende. Ej tid til at få overtøj eller sko af... Han er tilgengæld ret ofte utilfreds over at skulle med hjem. Det er jo lidt dejligt...

Har det nok sådan at ingen kan gøre det godt nok... Og så er jeg egentlig pisse bange for at lade dem passe ham. Tror at hans indlæggelser gør at jeg ikke tør - for tænk nu hvis... Kald mig bare mærk'lig...

Anmeld

10. august 2009

Mira0911

Frederic's moar skriver:

syntes du skal følge dit  og gøre lige hvad du selv føler. Luk øre'rne.

På min mands side er de 3 og vi fik alle 3 par drenge sidste år. Vores er den eneste til dd stadig ikke har været passet ude/ overnattet, ud over at være i dp. Han bliver 1 år, 3 sep.

Og hold da op det tit har været oppe at vende til familie tam tam mm, har bare slet ikke den tillid til hans side af familie, hverken hans forældre eller søskende.
Jamen vi kan da sagtens hente ham, de dage det kniber, siger svigermor - ellers tak..hellere bede om 10 min før fri, tage ham med i lastbil, eller få en kollega fra kontor til at hente. Valgt dp'plads 4 min fra mit arbejde. Ej, hvornår skal du over til moster og overnatte? øh nej. (hun har selv en ustyrlig dreng på 18 mdr og en pige på ca. 3 mdr) Han både bider- skubber og slår, slet ingen grænser og respekt. Mine egne forældre bor en times kørsel herfra...

Kan selv og vil selv. Og har tit fået denne smidt i hovedet: hold da op, hvor får han det svært når han skal i dp. Øh atter nej, knægten elsker hende. Ej tid til at få overtøj eller sko af... Han er tilgengæld ret ofte utilfreds over at skulle med hjem. Det er jo lidt dejligt...

Har det nok sådan at ingen kan gøre det godt nok... Og så er jeg egentlig pisse bange for at lade dem passe ham. Tror at hans indlæggelser gør at jeg ikke tør - for tænk nu hvis... Kald mig bare mærk'lig...

Min kærestes forældre og min mor - får ikke lov til at passe Julie... Vi er på ingen måder trygge ved nogen af dem... Så det kommer helt af sig selv...

Anmeld

10. august 2009

LotteGabriella

lukasogsilas skriver:

Jeg har aldrig haft problemer med, at få ungerne passet ude, når vi en sjælden gang har skulle i by. Synes simpelhen det er så dejligt, at komme ud et par gange i året og slå sig lidt løs Det værste er bare når de skal hentes om formiddagen dagen efter, det kan være hårdt

Men ved da, at der er mange der har svært ved det, det skal man selvfølgelig respektere, men kender også nogen hvor det er lige i overkanten at være så pylret. Vores unger har altid elsket, at blive passet ude, så det nyder vi bare

Enig

Daniella blev passet første gang uden overnatning, da hun var ca. 4 måneder og med overnatning da hun var ca. 6 måneder og det gik fint og vi nød det helt vildt og gør det stadigvæk

Anmeld

10. august 2009

Nanna1985

Det er meget forskelligt.. Da hun ikk har børn selv. aner hun INTET om hvordan det er aflevere sit barn til overnatning..

Min datter har sovet ude ved hendes mormor siden hun var  5 ½ måned, det var ikk noget der skete ret tit, men selv idag er det stadigvæk kun til 1 overnatning og ikke mere.. Hun er lige knap 3 år.. Jeg er slet ikk klar til at undvære Fia i en hel weekend  

Anmeld

11. august 2009

Mira0911

Nanna1985 skriver:

Det er meget forskelligt.. Da hun ikk har børn selv. aner hun INTET om hvordan det er aflevere sit barn til overnatning..

Min datter har sovet ude ved hendes mormor siden hun var  5 ½ måned, det var ikk noget der skete ret tit, men selv idag er det stadigvæk kun til 1 overnatning og ikke mere.. Hun er lige knap 3 år.. Jeg er slet ikk klar til at undvære Fia i en hel weekend  

Lige præcis... Hun er typen der tror hun klog... Når det handler om aflevering af børn...

Har fået afvide at det er letter når nr. 2 kommer.... Så skulle det ikke være så svært...

Anmeld

11. august 2009

Nanna1985

Dutte84 skriver:

Lige præcis... Hun er typen der tror hun klog... Når det handler om aflevering af børn...

Har fået afvide at det er letter når nr. 2 kommer.... Så skulle det ikke være så svært...

Nej hun ved intet om det.. Så bare sig hun skal LUKKE..!! Hun kan komme igen, når hun  får sit eget barn..!!

Ja nu må vi se om det bliver lettere 

Anmeld

11. august 2009

Mira0911

Nanna1985 skriver:

Nej hun ved intet om det.. Så bare sig hun skal LUKKE..!! Hun kan komme igen, når hun  får sit eget barn..!!

Ja nu må vi se om det bliver lettere 

Jah-.. Fik lukket munden på hende i Lørdags da jeg tog hjem fra festen... Hun kunne da ikke forstå hvorfor vi skulle så tidlig hjem,.. vi kom kl. 19 og tog hjem kl. 23..

Jeg skal jo sove når muligheden er der, havde virkelig søvn underskud og vi skulle nyde tiden med hinanden mens det os var muligt...

Hendes svar var Nåh ja...

Jeg tror alligevel jeg vil have lidt svært ved det os ved nr. 2...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.