syntes du skal følge dit

og gøre lige hvad du selv føler. Luk øre'rne.
På min mands side er de 3 og vi fik alle 3 par drenge sidste år. Vores er den eneste til dd stadig ikke har været passet ude/ overnattet, ud over at være i dp. Han bliver 1 år, 3 sep.
Og hold da op det tit har været oppe at vende til familie tam tam mm, har bare slet ikke den tillid til hans side af familie, hverken hans forældre eller søskende.
Jamen vi kan da sagtens hente ham, de dage det kniber, siger svigermor - ellers tak..hellere bede om 10 min før fri, tage ham med i lastbil, eller få en kollega fra kontor til at hente. Valgt dp'plads 4 min fra mit arbejde. Ej, hvornår skal du over til moster og overnatte? øh nej. (hun har selv en ustyrlig dreng på 18 mdr og en pige på ca. 3 mdr) Han både bider- skubber og slår, slet ingen grænser og respekt. Mine egne forældre bor en times kørsel herfra...
Kan selv og vil selv. Og har tit fået denne smidt i hovedet: hold da op, hvor får han det svært når han skal i dp. Øh atter nej, knægten elsker hende. Ej tid til at få overtøj eller sko af... Han er tilgengæld ret ofte utilfreds over at skulle med hjem. Det er jo lidt dejligt...
Har det nok sådan at ingen kan gøre det godt nok... Og så er jeg egentlig pisse bange for at lade dem passe ham. Tror at hans indlæggelser gør at jeg ikke tør - for tænk nu hvis... Kald mig bare mærk'lig...
Anmeld