Er det mig der er en pylret mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.162 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. august 2009

Mira0911

Idag er Julie kommet ud til et hold venner... Da vi skal til indflytterfest i aften... Dem vi skal til fest hos, Kvinden i huset, siger at det kan da ikke være så svært at aflevere et barn natten over... Hun har ikke selv børn...
Hun har så nærmeste svinet mig til, til hende Julie bliver passet hos, at hun håber virkelig ikke jeg er for pylret osv i den dur...

Hun kan sagtens sige sådan når hun ikke har børn... Når hun så selv får børn engang, kan hun se hvordan det egentlig er...

Hun siger tit jeg er bare for pivet med at få hende passet osv...

Det er mit første barn, Jeg synes faktisk det er hårdt at skal aflevere hende til natten over...

Mine søskende og hende der passer Julie siger, at jeg skal bare gøre det samme ved hende når hun har fået børn, så kan hun selv se hvor hårdt det er..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

3drenge

Jeg har aldrig haft problemer med, at få ungerne passet ude, når vi en sjælden gang har skulle i by. Synes simpelhen det er så dejligt, at komme ud et par gange i året og slå sig lidt løs Det værste er bare når de skal hentes om formiddagen dagen efter, det kan være hårdt

Men ved da, at der er mange der har svært ved det, det skal man selvfølgelig respektere, men kender også nogen hvor det er lige i overkanten at være så pylret. Vores unger har altid elsket, at blive passet ude, så det nyder vi bare

Anmeld

8. august 2009

JustAnotherName

Det er jo helt okay at DU har det sådan! Det skal du da ikke stilles til ansvar for, og hun kan da være så fuldstændig ligeglad (især når hun ikke har noget at samligne med selv, da hun jo ikke selv har børn og kender følelsen).

Jeg synes det blev nemmere og nemmere for hver gang....
Især efter hun kom ud i pasning hver dag (dagpleje/vuggestue), men også for hver gang hun blev passet bare nogle timer, eller med en enkelt overnatning.

Nu er hun snart 2 år, og har netop for første gang, for kort tid siden, overnattet fra torsdag til søndag hos min mor (havde det også mest ok med det, fordi det jo var MIN mor )

Nu har vi fået et barn mere, og selvom det lyder forkert og fy, så kan det faktisk engang imellem være en lettelse, at hun er blevet passet. For jeg VED at hun hygger sig og har det godt, og får en masse opmærksomhed ...som jeg måske dén dag ville kunne have haft svært ved at finde frem.

Men jeg savner hende selvfølgelig meget, og glæder mig altid til at få hende hjem igen og kramme hende 

Jeg tror det kan være sundt nok for dem at komme lidt ud til andre også.
Selvfølgelig ikke alt for meget. Men man skal jo heller ikke holde dem hjemme evig og altid ...for de små nyder jo at der sker noget andet/nyt engang imellem også ...og så kan man som forældre også ligeså godt forsøge at (lære) at slappe af og nyde det så længe...

Men nej, jeg synes IKKE du er pylret. Du er bare MOR 

Anmeld

8. august 2009

NaFe

Syntes ik du pylret...men selv har jeg intet problem med aflever feluca... har faktisk lige afleveret hende til min mor idag... Men hun bliver så også kun passet der..hun er kun 7mdr og blev passet første gang da hun var 7 uger... Men stoler så meget på min mor og ved feluca føler sig tryg der, at jeg ikke behøver bekymre mig...

men føler du dig tryg når du aflever hende der, og er der problemer med hende når hun sover ude, eller er det bare dig der bekymre dig for meget..smiler

Anmeld

8. august 2009

Mira0911

Feluca09 skriver:

Syntes ik du pylret...men selv har jeg intet problem med aflever feluca... har faktisk lige afleveret hende til min mor idag... Men hun bliver så også kun passet der..hun er kun 7mdr og blev passet første gang da hun var 7 uger... Men stoler så meget på min mor og ved feluca føler sig tryg der, at jeg ikke behøver bekymre mig...

men føler du dig tryg når du aflever hende der, og er der problemer med hende når hun sover ude, eller er det bare dig der bekymre dig for meget..smiler

Jeg synes ikke jeg bekymre mig for meget... Jeg er ikke den der ligger og skriver og ringer hver time for at høre hvordan det går... Julie er ½ år på Mandag... Hun har sovet ude 2 gange... 3. gang idag... Jeg er rigtig trygge ved dem der passer hende...

Det som hende Kvinden nok ikke kan klare, det er nok når jeg bare lige nævner navnet Julie, Så mener hun at jeg er pylret osv.. og tænker for meget på hende...

Jeg tænker da på hende, hvordan hun klare det uden mor og far - Og selvfølgelig klare hun det fint...
Men sådan har alle 1. gangs mødre det vel...
Har fået afvide at det vil altid være sværeste med det 1. barn end nr. 2 barn...

Anmeld

8. august 2009

NaFe

Dutte84 skriver:

Jeg synes ikke jeg bekymre mig for meget... Jeg er ikke den der ligger og skriver og ringer hver time for at høre hvordan det går... Julie er ½ år på Mandag... Hun har sovet ude 2 gange... 3. gang idag... Jeg er rigtig trygge ved dem der passer hende...

Det som hende Kvinden nok ikke kan klare, det er nok når jeg bare lige nævner navnet Julie, Så mener hun at jeg er pylret osv.. og tænker for meget på hende...

Jeg tænker da på hende, hvordan hun klare det uden mor og far - Og selvfølgelig klare hun det fint...
Har fået afvide at det vil altid være sværeste med det 1. barn end nr. 2 barn...

Selvfølgelig tænker du da på hende, ville da være mere underligt vis du ik gjorde....og syntes heller ikke det lyder som om du er pyldret....

Anmeld

8. august 2009

Sweet1978

Det er svært i starten, tag dig ikke af hende og til dig du vænner dig til det.

Anmeld

8. august 2009

4xGreve

Dutte84 skriver:

Idag er Julie kommet ud til et hold venner... Da vi skal til indflytterfest i aften... Dem vi skal til fest hos, Kvinden i huset, siger at det kan da ikke være så svært at aflevere et barn natten over... Hun har ikke selv børn...
Hun har så nærmeste svinet mig til, til hende Julie bliver passet hos, at hun håber virkelig ikke jeg er for pylret osv i den dur...

Hun kan sagtens sige sådan når hun ikke har børn... Når hun så selv får børn engang, kan hun se hvordan det egentlig er...

Hun siger tit jeg er bare for pivet med at få hende passet osv...

Det er mit første barn, Jeg synes faktisk det er hårdt at skal aflevere hende til natten over...

Mine søskende og hende der passer Julie siger, at jeg skal bare gøre det samme ved hende når hun har fået børn, så kan hun selv se hvor hårdt det er..??

Kan så udemærket forstå dig, jeg vil slet ikke kunne det endnu og kan slet ikke forstille mig dte det næste meget lange stykke tid...

Du er ikke pivet du er en mor der elsker dit barn og du skla ikke høre på hvad hun siger, du skal lytte til dig selv og holde på dit, for du er hendes mor og du hhar ret til at ha de følelser...

Knus Stina

Anmeld

8. august 2009

4xGreve

Dutte84 skriver:

hehe bare jeg får daniella passet i et par timer (hun er 1 år og lige knap 3 måneder) så skriver jeg og ringer en del...

Jeg er en over pylret mor og jeg mener at jeg er i min gode ret til det eftersom det er min lille pige, mit barn...

Jeg hader at være væk fra hende og kan næsten ikke snakke om andet...

Puhh jeg lyder frygtelig... er jeg nok også, men elsker jo bare min lille pige...

Anmeld

10. august 2009

Mira0911

Jeg fik sat hende på plads til festen i Lørdags... Jeg og kæresten sagde vi tog hjem... Så kommer hun sådan " Ej hvorfor dog det?" Ja ser du, det er nu vi har muligheden for at få sovet igennem og være os selv... Nååh ja sagde hun..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.