Jeg skal tusses imorgen. Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2014

lineog4

Anonym skriver:

Nej, nej og nej! 

Jeg forstår slet ikke at i kan tænke i de baner. Måske i læser den på en anden måde end jeg ? 

Jeg forstår slet ikke at du kan finde den provokerende.

Læser den ikke provokerende, det var kun for at liste op forskellige bud på hvorfor. For mig er den såmænd meget sød, men ville stadig ikke sætte den på min krop. Mens jeg lige kørte på cykel til arbejde (der tænker jeg så godt) kom jeg til at tænke på jeg kunne sammenligne den med min tatovering. Jeg vidste lige da jeg mistede Lia at jeg ville have en tatovering både for mig selv, men også for at sætte hende definitivt i verden. Der kunne jeg godt have valgt en tekst, eller synligt symbol på: jeg har født og mistet en datter, jeg er mor, jeg vil I anerkender hende og mig som mor. Jeg var fx meget omkring en blomst, hendes navn og dato, men også om hendes fod og teksten: små fødder sætter store spor. Men det kunne også være jeg havde fundet en tekst som dig der viste min omverden jeg var blevet mor.

Jeg blev gravid med det samme og ville derfor ikke få en tatovering og så gik tiden med ny baby. Og pludselig havde tiden lagt en dæmper på mit behov for omverden anerkendte og jeg kunne vælge den tatovering der symboliserede det som er vigtigt for mig. Jeg har en tatovering nu på min ryg hvor min datter er hundrede procent symboliserede, men ingen der ikke ved det vil ane det. For nu er tatoveringen ikke lavet for at fortælle omverden, men for at jeg ved jeg bærer hende også fysisk på min krop.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

lycly

Anonym skriver:

Om denne tekst ?  

Hilsen en ung mor. 

Den skal sidde på skulder bladet 

Jeg synes teksten er virkelig fin - og sand.
Andre skriver at en tatovering skal være personlig og for en selv, men det synes jeg bestemt også denne er.
Jeg ville dog personligt nøjes med enten de 2 første linjer eller de 2 sidste. Den er lidt lang og folk når ikke at læse den, og det synes jeg er lidt synd

Hilsen en anden ung mor

Anmeld

4. april 2014

SandraXOXO

Håber ikke folket har fået taget modet fra dig. Er sikker på den bliver skide flot og at du bliver glad for den :-D Jeg har selv stjerner tatoveret, så bliver det næsten ikke mere gruppehadet og klichéartigt end det ;-) men jeg elsker dem og det de står for <3

Anmeld

4. april 2014

Tumling<3

Jeg synes det er en rigtig god idé kun at tage de to første linier  Så synes jeg det er en god tatovering.

Anmeld

4. april 2014

Anonym trådstarter

Tumling<3 skriver:

Jeg synes det er en rigtig god idé kun at tage de to første linier  Så synes jeg det er en god tatovering.

Ja det tror jeg også at jeg holder mig til

Anmeld

4. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Om denne tekst ?  

Hilsen en ung mor. 

Super sød tekst. Kunne jeg selv have fundet på at få skrevet på min krop

Anmeld

4. april 2014

Loa

Anonym skriver:

Om denne tekst ?  

Hilsen en ung mor. 

Nu jeg tænker på det de andre skriver om kun at bruge de to første linier, så synes jeg faktisk de to linier er rigtig rigtig søde

Anmeld

4. april 2014

Carina:-)

Den er rigtig fin 

Og alle tatoveringer ser træls ud på gamle kroppe,så det ville jeg ikke spekulere i .

Det er jo nu og her det drejer sig om og ikke om hvordan det vvil se ud eller virke om 50 år

Anmeld

4. april 2014

Patriark

Anonym skriver:

Om denne tekst ?  

Hilsen en ung mor. 

Ikke lige min kop te.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.