Brasiliansk voks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Tror sgu jeg tag chancen og bestiller en tid til imorgen også håber jeg de kan fikse det. 

Nysgerrig : ved du hvor ofte man normalt får det lavet?

Jeg har tidligere arbejdet i en kosmetolog klinik, der hed det sig at prisen var en smule billigere hvis du kom igen inden for 4 uger mener jeg det var... Og sådan er det vidst flere steder..

så det er ca 4 uger normalt, sådan er det generelt med voks, så er hårene en god længde til at blive vokset igen... Men der er selvfølgeligt undtagelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Jeg har tidligere arbejdet i en kosmetolog klinik, der hed det sig at prisen var en smule billigere hvis du kom igen inden for 4 uger mener jeg det var... Og sådan er det vidst flere steder..

så det er ca 4 uger normalt, sådan er det generelt med voks, så er hårene en god længde til at blive vokset igen... Men der er selvfølgeligt undtagelser

Ja sagde hun også da jeg fik det lavet så det er måske bare lige tidligt nok  

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

A. Nonymsen skriver:

GØR DET! 

har ikke fået gjort det så ofte da økonomien ikke tillader det, men elsker når det er gjort

Hvad koster sådan en omgang?

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

Anonym skriver:

Jeg fik lavet det med sugaring og jov det gjorde ondt men slet ikke så ondt som jeg troede

Det ved jeg slet ikke hvad er

Anmeld

3. april 2014

A. Nonymsen

FrkAnonym93 skriver:

Det er meget forskelligt... Omkring 350kr de fleste steder vil jeg tro

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

A. Nonymsen skriver:

Det er meget forskelligt... Omkring 350kr de fleste steder vil jeg tro

Okay, det kunne være man skulle få det prøvet.

Anmeld

3. april 2014

MomInTheMaking

Anonym skriver:

For lidt over to uger siden fik jeg lavet min første voksning nogensinde. Fik af vide at hårene nok ville komme hurtigt frem nu hvor det var første gang.

Nu er der så gået 16 dage og jeg syns faktisk ikke at det er så slemt MEN alligevel nok til at jeg gerne ville have det fjernet som der er. Altså det er faktisk mest ved skamlæberne der er hår.

Men hvor meget skal der være før man kan få det lavet igen??

Jeg er lidt nysgerrig på hvordan det foregår? Altså spreder man bare lige bimserne får smurt voks på, så papir og så *huhejhvordetgår*? Synes det virker som en smule akavet situation. XD

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Jeg er lidt nysgerrig på hvordan det foregår? Altså spreder man bare lige bimserne får smurt voks på, så papir og så *huhejhvordetgår*? Synes det virker som en smule akavet situation. XD

Altså ja man ligger jo der også spreder man benene også går hun i gang ALtså jeg fiklavet det med sugaring som de anbefaler når det er første gang fordi det er mere skønsomt ved huden. Det tog nok ca 25 min men det var fordi det var første gang - hun sagde at næste gang ville det gå meget hurtigere.

Men det var jo også bare vokset vildt i 4 uger ca så der var meget der skulle fjernes

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

FrkAnonym93 skriver:

Jeg gav 545 kr men sugaring (som er mere skønsomt) er også dyrere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.