Brasiliansk voks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
18 svar
4 synes godt om
3. april 2014

Anonym trådstarter

For lidt over to uger siden fik jeg lavet min første voksning nogensinde. Fik af vide at hårene nok ville komme hurtigt frem nu hvor det var første gang.

Nu er der så gået 16 dage og jeg syns faktisk ikke at det er så slemt MEN alligevel nok til at jeg gerne ville have det fjernet som der er. Altså det er faktisk mest ved skamlæberne der er hår.

Men hvor meget skal der være før man kan få det lavet igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

FrkAnonym93

Anonym skriver:

For lidt over to uger siden fik jeg lavet min første voksning nogensinde. Fik af vide at hårene nok ville komme hurtigt frem nu hvor det var første gang.

Nu er der så gået 16 dage og jeg syns faktisk ikke at det er så slemt MEN alligevel nok til at jeg gerne ville have det fjernet som der er. Altså det er faktisk mest ved skamlæberne der er hår.

Jeg har bare spørgsmål til det.

får man det gjort eller gør man det selv? Og gør det ikke ekstremt ondt?

Anmeld

3. april 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Det er ikke mængden af hår der er afgørende... Men længen, de fleste voks tager hår ned til 5mm, men special voks kan tage kortere

Anmeld

3. april 2014

A. Nonymsen

FrkAnonym93 skriver:

Tillader mig lige at svare

man an får det gjort, og jeg synes ikke det gjorde så ondt som man frygter, men det er bestemt ikke behageligt

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

A. Nonymsen skriver:

Tillader mig lige at svare

man an får det gjort, og jeg synes ikke det gjorde så ondt som man frygter, men det er bestemt ikke behageligt

Har overvejet det et par gange.
Men tør simpelthen ikke, fordi jeg er bange for hvor ondt det gør

Anmeld

3. april 2014

A. Nonymsen

FrkAnonym93 skriver:

Har overvejet det et par gange.
Men tør simpelthen ikke, fordi jeg er bange for hvor ondt det gør

GØR DET! 

har ikke fået gjort det så ofte da økonomien ikke tillader det, men elsker når det er gjort

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

FrkAnonym93 skriver:

Jeg fik lavet det med sugaring og jov det gjorde ondt men slet ikke så ondt som jeg troede

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Det er ikke mængden af hår der er afgørende... Men længen, de fleste voks tager hår ned til 5mm, men special voks kan tage kortere

Specielvoks tænker du sugaring?

Anmeld

3. april 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Specielvoks tænker du sugaring?

Åh jeg er ikke helt oplært i sugaring så kan ikk huske præcist hvor korte hår det kan tage, men ved noget der hedder lycon voks tager ned til 2mm mener jeg det er

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Åh jeg er ikke helt oplært i sugaring så kan ikk huske præcist hvor korte hår det kan tage, men ved noget der hedder lycon voks tager ned til 2mm mener jeg det er

Tror sgu jeg tag chancen og bestiller en tid til imorgen også håber jeg de kan fikse det. 

Nysgerrig : ved du hvor ofte man normalt får det lavet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.