IVF symptomer efter ægoplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2014

Lillemy

Chewy skriver:

Jo for pokker, det passer super godt ind. Det er gode tegn, det er livmoderen der arbejder Jeg ville tage det som lutter gode tegn Held og lykke med det

hmm håber du har ret :-) Synes bare det føles som PMS- og det virker så underligt at få pms så snart ægget er lagt op???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Lillemy

modesty skriver:

Har du også haft ægudtagning i denne måned? Det kan godt nogle gange mærkes i en del dage efter, hvis æggene har fyldt meget. Jeg fik lidt mens-agtige smerter af det kateter der blev lagt op gennem livmoderhalsen når ægget skulle lægges op.

Prøv at lade være med at tænke for meget over symptomer/ikke-symptomer. Kroppen kan spille dig et puds og du kan ikke regne med hverken det ene eller det andet. Ud af de fire gange jeg fik lagt æg op, havde jeg "symptomer" tre af gangene - men ingen symptomer den ene gang jeg rent faktisk var gravid.

Tak for svar :-) Synes dog det virker mystisk at jeg har fået PMS symptomer- mensmurren, utilpashed og varmeudbrud allerede lige efter ægget er lagt op.... Giver jo ingen mening ;-)

Anmeld

4. april 2014

modesty

Lillemy skriver:

Tak for svar :-) Synes dog det virker mystisk at jeg har fået PMS symptomer- mensmurren, utilpashed og varmeudbrud allerede lige efter ægget er lagt op.... Giver jo ingen mening ;-)

Nej, det gør det ikke, men der er mange ting ved vores krop der ikke giver mening. Og det er ret vigtigt at huske på i sådan et forløb hvor den mindste smule afvigelse kan sætte en milliard tanker i gang.

Anmeld

5. april 2014

Lillemy

modesty skriver:

Har du også haft ægudtagning i denne måned? Det kan godt nogle gange mærkes i en del dage efter, hvis æggene har fyldt meget. Jeg fik lidt mens-agtige smerter af det kateter der blev lagt op gennem livmoderhalsen når ægget skulle lægges op. Der sker jo en masse "unaturlige" ting med kroppen i de dage, som kan påvirke. Og som en anden også skriver, man bliver bombarderet med den ene, den anden og den tredje slags hormoner som også kan spille ind.

Prøv at lade være med at tænke for meget over symptomer/ikke-symptomer. Kroppen kan spille dig et puds og du kan ikke regne med hverken det ene eller det andet. Ud af de fire gange jeg fik lagt æg op, havde jeg "symptomer" tre af gangene - men ingen symptomer den fjerde gang, hvor jeg rent faktisk var gravid.

Ja også ægudtagning i denne måned! Og der var jeg lidt øm efterfølgende men det gik over... Mine æg lå 5 dage før det ene blev sat op igen- så havde det ret ok da de blev sat op. Og dagen efter startede de her ret irri menssmerter som er helt konstante...

Anmeld

22. april 2014

Student

Hej allesammen!

Jeg er i gang med at skrive mit eksamensprojekt, der jeg undersøger ufrivillig barnløshed. Jeg ville være meget taknemmelig hvis du som er en kvinde i denne situation, vil tage dig tid til at besvare et par spørgsmål. Undersøgelsen er anonym og vil kun vises statistisk i lagkagemodeller. Jeg takker på forhånd for jeres hjælp Mvh My

Link til spørgeskema:

https://docs.google.com/forms/d/16CJjb7GDYt69KVDsrIw9LFQYcHuzCq6RfLj9_EkHJgk/viewform

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.