Ubeskrivelig træthed!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

TbCp

Valle81 skriver:

Hejsa

Jeg er nædt til at høre nogle af jer andre nygravide om i også er lige ved at gå til i træthed.

Jeg er så monster træt hele dagen, kan sove hele dagen væk hverdag, hvis ikke det var fordi jeg havde Asta og arbejde:0) Men jeg er helt død og udmattet dagen lang og kan ikke hænge sammen, når Asta er puttet omkring kl 19, ja så er jeg selv nødt til at gå i seng.

Tager min gravitaminer og spiser sundt, med masser af frugt og grønt, men intet synes at hjælpe.

Jeg var slet ikke så træt under min første graviditet, så det kommer lidt bag på mig, og vil bare hører om der er andre der har det ligedan:0)

Knus fra mig, evig træt

Puha jeg kan godt huske det. Den dræbende træthed.
Jeg fik målt blodprocent hos lægen og den var alt for lav, så jeg startede tidligt på jern. Måske det også kan hjælpe dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

TbCp

TbCp skriver:

Jeg fik målt blodprocent hos lægen og den var alt for lav, så jeg startede tidligt på jern. Måske det også kan hjælpe dig?

Nå nu fik jeg sp lige læst de andre indlæg og kan se du allerede er startet på jern

Anmeld

12. august 2009

Valle81

TbCp skriver:

Ja dræbende, det må du nok sige:0) Og synes aldrig der lige er tid til at hvile:0)

Min kæreste arbejde i Esbjerg og vi bor i Viborg, så han er sjældent hjemme i hverdagene. Hver dag er det mig der skal op, Cykle Asta i skole, cykle på arbejde, cykle hjem og alt det.

Ikke fordi det ikke kan overkommes, men bare så uoverskueligt, når jeg jo bare gerne vil ligge og sove:0)

Jeg håber også jerntabeletterne virker, så jeg kan overkomme de daglige ting igen:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.