Ubeskrivelig træthed!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. august 2009

Valle81

Hejsa

Jeg er nædt til at høre nogle af jer andre nygravide om i også er lige ved at gå til i træthed.

Jeg er så monster træt hele dagen, kan sove hele dagen væk hverdag, hvis ikke det var fordi jeg havde Asta og arbejde:0) Men jeg er helt død og udmattet dagen lang og kan ikke hænge sammen, når Asta er puttet omkring kl 19, ja så er jeg selv nødt til at gå i seng.

Tager min gravitaminer og spiser sundt, med masser af frugt og grønt, men intet synes at hjælpe.

Jeg var slet ikke så træt under min første graviditet, så det kommer lidt bag på mig, og vil bare hører om der er andre der har det ligedan:0)

Knus fra mig, evig træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Valle81 skriver:

Hejsa

Jeg er nædt til at høre nogle af jer andre nygravide om i også er lige ved at gå til i træthed.

Jeg er så monster træt hele dagen, kan sove hele dagen væk hverdag, hvis ikke det var fordi jeg havde Asta og arbejde:0) Men jeg er helt død og udmattet dagen lang og kan ikke hænge sammen, når Asta er puttet omkring kl 19, ja så er jeg selv nødt til at gå i seng.

Tager min gravitaminer og spiser sundt, med masser af frugt og grønt, men intet synes at hjælpe.

Jeg var slet ikke så træt under min første graviditet, så det kommer lidt bag på mig, og vil bare hører om der er andre der har det ligedan:0)

Knus fra mig, evig træt

jeg var også meget træt og så gik det væk igen og kom igen! hvor langt er du nu`?

Anmeld

8. august 2009

Valle81

jeg var også meget træt og så gik det væk igen og kom igen! hvor langt er du nu`?

Uge 10:0) Og skal til læge på tirsdag og så er der snart NF scanning:0)

Anmeld

8. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Valle81 skriver:

Uge 10:0) Og skal til læge på tirsdag og så er der snart NF scanning:0)

skøønt men jeg var også meget, og det er kommet igen nu

Anmeld

8. august 2009

Tullemor

Var også ubeskriveligt meget træt i starten af min graviditet og kan da stadig have nogle dage hvor det er nødvendigt med en middagslur for at kunne hænge sammen resten af dagen.

Tanja 35+

Anmeld

8. august 2009

Nanna1985

Jeg var ikk træt og har slet ikk været det.. Jeg sover ikk om dagen, selvom jeg er oppe 4 gange om natten... Det er meget forskelligt..

Tager du ikk jern-piller ved siden af gravitaminerne? Det skal du starte på, hvis ikk du gør det.. Det kan muligvis hjælpe dig lidt af med trætheden måske?

Anmeld

12. august 2009

Valle81

Nanna1985 skriver:

Jeg var ikk træt og har slet ikk været det.. Jeg sover ikk om dagen, selvom jeg er oppe 4 gange om natten... Det er meget forskelligt..

Tager du ikk jern-piller ved siden af gravitaminerne? Det skal du starte på, hvis ikk du gør det.. Det kan muligvis hjælpe dig lidt af med trætheden måske?

Åh h jeg villeønske jeg ikke var så træt, det hjælper mere og mere på det jp længere jeg kommer hen:0)

Var slet ikke så træt da jeg ventede Asta, så det kommer helt bag på mig.

Nej jeg var ikke begyndt på jern, men det er jeg nu, så håber du kan hjælpe mig.

Christina

Anmeld

12. august 2009

Nanna1985

Valle81 skriver:

Åh h jeg villeønske jeg ikke var så træt, det hjælper mere og mere på det jp længere jeg kommer hen:0)

Var slet ikke så træt da jeg ventede Asta, så det kommer helt bag på mig.

Nej jeg var ikke begyndt på jern, men det er jeg nu, så håber du kan hjælpe mig.

Christina

Jeg håber jern-pillerne hjælper på din træthed og du må bare lytte til din krop og så hvile dig, når du har brug for det..

Anmeld

12. august 2009

SanneL

Jeg var også så træt at jeg kunne sove 24 timer i døgnet, og så vågne og tænke at jeg da godt liiige kunne nappe et par timer mere!
Startede på jernpiller i uge 7, og de hjalp mig enormt

Anmeld

12. august 2009

Valle81

SanneL skriver:

Jeg var også så træt at jeg kunne sove 24 timer i døgnet, og så vågne og tænke at jeg da godt liiige kunne nappe et par timer mere!
Startede på jernpiller i uge 7, og de hjalp mig enormt

Godt at høre, for det er lige nøjagtigt sådan at jeg har det:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.