Hvor hurtigt var I oppe at gå lidt rundt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2014

DKTiha

jeg var oppe og stå efter 2 timer da jeg virkelig følte jeg skulle tisse, og ville absoulut ikke have kateter eller hvad det nu hedder

- dog, måtte jeg hurtigt ned igen da jeg blev noget så svimmel..

derefter gik der 1½ uge før jeg skiftede ble på Zelina uden at ligge i sengen... så tror det er meget forskelligt for hvornår din krop synes du er klar til det

mit var dog et akutkejsersnit...

men.... held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

EnGodMor

Du skal op og gå rundt sammen dag. 

Ligeså snart du har følsen tilbage i dine ben, så vil de gerne se man kommer ud af sengen. 

Så du skal nok komme til at skifte baby samme dag

Anmeld

2. april 2014

Clisolka

Kindfed skriver:

Jeg skal have kejsersnit på fredag. Hvad er jeres erfaringer med hvor hurtigt, man kan komme op og gå lidt rundt? Og kunne stå op til at skifte en ble fx? Ved min første fødsel var jeg sengeliggende i flere dage pga. rupturer og håber virkelig, at jeg ikke bliver lige hæmmet af et kejsersnit?

Jeg fik et akut kejsersnit med min datter en lørdag morgen - jeg fik først taget kateteret mandag morgen, og først derefter kunne jeg bevæge mig stille rundt 

De forsøgte at få mig på benene et par timer efter, men jeg var så svimmel af den overdosering af medicin jeg fik, og benene knækkede under mig 

Anmeld

2. april 2014

Lykke:)

Kindfed skriver:

Jeg skal have kejsersnit på fredag. Hvad er jeres erfaringer med hvor hurtigt, man kan komme op og gå lidt rundt? Og kunne stå op til at skifte en ble fx? Ved min første fødsel var jeg sengeliggende i flere dage pga. rupturer og håber virkelig, at jeg ikke bliver lige hæmmet af et kejsersnit?

Jeg var oppe 3 timer efter

Kunne sagtnes gå rundt og skifte ble og passe min søn.

Det eneste jeg havde RIGTIG svært ved, var at komme ud af sengen pga mavemusklerne var helt ødelagte

Anmeld

2. april 2014

camillabz92

jeg fik akut kejsersnit,

kl 02,56 var min søn ude

ca 5-6 timer efter skulle jeg op af sengen og ud for at tisse, jeg skriftede først ble på min søn på 3 dagen , da han lå på neo og jeg på barselsgangen. , på 3 dagen kom jeg ned og var fast hos ham

min søn er født 5 uger for tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.