Malle86 skriver:
Vi fik at vide at hvis vi ønskede graviditet, var der ikke så meget at gøre ved at ens cyklus svinger, da de som regl vil forslå P-piller til at rette den ind - og ja det duer jo ikke helt når man gerne vil have børn
og de fleste andre prebereater forsøger kun at rette blødningerne ind, men man vil stadig ikke kunne regne med sin ægløsning.
Jeg har taget ægløsningstest siden vi var afsted, da hun kunne se der var et fint æg i højre side der endnu ikke var helt modent, men syntes det er en helt videnskab med de ÆL-test!! Har haft kvalme de sidste par dage og af og til ligesom mens smerter, men man tør jo næsten ikke at håbe!! - og det jo ikke til at vide hvor lang den her cyklus har tænkt sig at blive!! 
Ej øv det lyder ik fedt. For nej det giver jo ik børn
Har også overvejet æl teste hvis jeg får min menses igen, men det lyder godt nok besværligt! Og så må det da være total umuligt at prøve at tænke på andet en pb 
Forstår godt du ik tør håbe, for nej man har jo ingen ide om hvor lang denne cyklus er. Men håber og krydser fingre for os begge

Jeg har stadig ingen tegn hverken på menses eller graviditet, er jo på dag 48 nu. Men har jo taget to test, de var negativ, så tør ik håbe for meget, men det er ret svært! Nr to test tog jeg i torsdags..
Anmeld