burde jeg sige fra og blive enlig igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2014

Anonym trådstarter

Mine grænser er længe overskredet men er så bange for at sige fra har haft det rigtig svært med mænd og har været bange for dem trode han var anderledes..
Han var så sød og dejlig og er han os hvis det hele køre som han vil have det...
Over for andre roser han mig og de små så snart vi er selv siger han jeg ikke gør det godt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Ciss

Anonym skriver:

Mine grænser er længe overskredet men er så bange for at sige fra har haft det rigtig svært med mænd og har været bange for dem trode han var anderledes..
Han var så sød og dejlig og er han os hvis det hele køre som han vil have det...
Over for andre roser han mig og de små så snart vi er selv siger han jeg ikke gør det godt nok

Han kommer ikke af sig selv til at ændre væremåde.

Når dine grænser er overskredet, betyder det, at du kan ikke leve sådan år efter år.

Du er nødt til at gøre noget aktivt for at ændre situationen.

Det er ikke et ligeværdigt forhold, du beskriver. Det kan ikke nytte noget, at han kun er sød, hvis du adlyder ham i et og alt. Der skal også være plads til, at du kan være den person, du er, og få respekt for det.

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg ved det godt jeg vil snakke med ham når han kommer hjem i morgen engang men jeg ved det her funger ikke for mig jeg har slet ikke set eller hørt fra ham siden igår..
Jeg ville have gjort nogen ting idag her hjemme men jeg har droppet at gøre noget som helst for lige meget hvad er det ikke godt nok det jeg har gjort

Anmeld

1. april 2014

Ciss

Anonym skriver:

Jeg ved det godt jeg vil snakke med ham når han kommer hjem i morgen engang men jeg ved det her funger ikke for mig jeg har slet ikke set eller hørt fra ham siden igår..
Jeg ville have gjort nogen ting idag her hjemme men jeg har droppet at gøre noget som helst for lige meget hvad er det ikke godt nok det jeg har gjort

Jeg genkender tankerne.

Hvis du synes, det er enklere, kan du skrive et brev til ham, hvor du skriver noget i stil med, at du ikke synes I har det godt i samlivet længere, og at du derfor ønsker at afslutte forholdet. Prøv at fokusere på at opnå en god og rolig afslutning. Begynder man at fokusere på alle grundende til, at man ikke kan klare samlivet længere ender man hurtigt i et nyt skænderi.

Siden du ikke kan snakke med ham om det før i morgen, kan det sikkert være smart, om du har tænkt en del af det praktiske igennem mht flytning, deling af ting osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.