Sagen er den jeg for 1 år 4 mdr siden fandt en mand han er 10 år ældre end mig han har en søn og jeg har to børn fra tidligere forhold..
Da vi ikke levet sammen havde vi det super men for 4 mdr siden flyttet vi så sammen han råber ofte af mig siger altid det jeg ikke gør godt nok istedet for at rose lidt.
Er jeg ked af noget han gør og vil snakke om det bliver han sur og siger bare det han for træt til osv og hvis jeg ikke stopper nu bliver han sur
På vors års dag var vi bare uvenner han var træt og sur og brugte 5 timer på at sige hvad der ikke var godt nok han har sagt nogen mindre pæne ting om mine børn og min familie lige sige hans er der ikke for ham..
Jeg har os mine fejl men ja jeg er syg har været det længe han viste det men nu er det et problem siger daglig han er træt af at gå på arbejde og skulle betale skat til folk der ikke gider arbejde.
Når han er ved godt mod er jeg ikke en del a det for jeg er syg men er han dur så burde jeg tage mig sammen han arbejder jo os selv om han er syg osv...
Stopper her sidder bare tilbage og grader
Øv er så ked
Anmeld