Hvad giver i i varme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2014

mogms

I min lejlighed kører der acconto på 600 kr hver mdr, den er 60 m2.

Men der er ca 2000 kr tilbage hvert år.

Jeg ved godt du ikke ville vide om større bolig, men for at give dig en idé om hvad forskeIlen på udbyder af varme kan gøre.

Området jeg bor med min mand, her vil du få et chock hvis du boede. her er nemlig tvangstilslutning, og er man tvunget på koster det 40.000 årligt og det er kun de 16.000 det er varme resten er afgifter!!!!

Vi er så heldige at hygge med sol, piller og brændefyr, og har fået dispensation, så vi holder varmen for ca 10.000 årligt.

Men dette her er osse et af de dyreste kraftvarmeværker i DK.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Valle81

Da jeg boede i en tre værelses på lige under 100 kvm, gav jeg omkring 12.000 kr om året i varme. Vi boede min datter og jeg. Det var en gammel ejendom og nok ikke så tæt:0)

Anmeld

1. april 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Vi har Fjernvarme, vi har 84m2 og godt nok 4 værelses rækkehus.

Vi betaler 850 kr om mdr a conto.

Ved ikke om det kan bruges dog, da det jo er hus.... men kvadrat meter passer...

Anmeld

1. april 2014

sne190810

LJMNA skriver:

Vi gav 500 om måneden, og fik en lille slat tilbage.. 

Vores lå så ogs "pakket" ind mellem andre lejligheder, plus at solen stod på hele dagen når der self var sol

Samme her.

Bor på 69 m2 og betaler 500 et eller andet a conto pr måned. Får mellem 1000-1800 kr tilbage hvert år når regnskabet gøres op.

Og jeg sparer på ingen måder på at fyre op, er kuldskær så det vil noget, og jeg nægter at gå og fryse konstant i mit eget hjem

Anmeld

1. april 2014

Fuglemor

Nu bor vi godt nok i et hus som er større, men vi havde kontaktet NRGi da vi synes vi gav meget i fjernvarme. Men det skyldes simpelthen at priserne er forskellige rundt om i landet. Her hvor vi bor er det dyrt. Så du kan ske at bo et sted hvor den er dyr. Så du kan ikke umiddelbart bruge de andres svar.

Anmeld

1. april 2014

Troldemommi

Vi betaler ca 800 om måneden for 3 værelser på 90 km rækkehus 

Monica 

Anmeld

1. april 2014

Dinna88

300 kr om måneden

Anmeld

1. april 2014

Tranebaer

60 kvm, 2 værelser og 600 aconto om måneden. Får ca. 2-3000 tilbage pr. år (tættere på 3000).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.