Hvad giver i i varme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2014

MomInTheMaking

Janne T. skriver:

Vi giver hvad der svarer til 2600 i kvartalet  

Det er godt nok meget. :/ Vi bor endda i rækkehus, så har ikke lejligheder omkring os til at 'holde' på varmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Tip!

Jeg har 93 kvm, men det ene værelse er aldrig varmet op.. Så ca 85 kvm, og jeg gir 700 kr pr md... Får altid ca 1400 kr tilbage..

Anmeld

1. april 2014

twinny

Nu bor vi i et ende rækkehus på 99 kvm. 

Men vi bruger væsentligt mindre end jer. 1100 kroner i kvartalet for 4 mennesker. Det er naturgas. 

(Ved ikke om du kan bruge det.)

Anmeld

1. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg bor i en 3 værelses lejlighed på 86 kvm. Vi betaler 900kr om måneden.

Anmeld

1. april 2014

StudPsyk

Mom In The Making skriver:

Det er godt nok meget. :/ Vi bor endda i rækkehus, så har ikke lejligheder omkring os til at 'holde' på varmen.

Ja, jeg det er også derfor jeg lige undersøger det, en del af vores klage går nemlig på dårlig isolering af lejligheden. Vi skriver april nu, men i soveværelset og børneværelset er vi nødt til at have radiatorerne skruet op for fuld hammer fra ungerne kommer hjem til næsten morgen (altså også om natten), og det giver stadig kun småkølige rum.. 

Anmeld

1. april 2014

Pcokate

Janne T. skriver:

I en lejlighed på cirka 86 kvm, gerne en treværelses?

Jeg kan ikke bruge dit svar hvis du bor meget større, i hus osv. så lad venligst være at svare i det tilfælde. Skal bruge det ifm. en klage  

Vi bor i en 85'er og giver 508,67 om mdr (og beløbet plejer at passe) 

Anmeld

1. april 2014

Mettefpigen

Jeg bor på 75kvm og betaler ca 1500 hver 3 måned...

Anmeld

1. april 2014

mortilnoahogmelina

Bor på 92 kvm .
Olie fyr . Giver 900 kr fast . Alle årets måneder . Dårligt isoleret er det her . Har stadig varme på i alle rum

Anmeld

1. april 2014

1234rj

Janne T. skriver:

I en lejlighed på cirka 86 kvm, gerne en treværelses?

Jeg kan ikke bruge dit svar hvis du bor meget større, i hus osv. så lad venligst være at svare i det tilfælde. Skal bruge det ifm. en klage  

Vi gav 1000kr om måneden.. Den var så dårligt isoleret, det trak ind flere steder og inde i skabene kunne man ligge sodavand på køl... Nu er vi så flytter, så vores varme budget er faldet med 300-400kr om måneden :-)

Anmeld

1. april 2014

MomInTheMaking

Janne T. skriver:

Ja, jeg det er også derfor jeg lige undersøger det, en del af vores klage går nemlig på dårlig isolering af lejligheden. Vi skriver april nu, men i soveværelset og børneværelset er vi nødt til at have radiatorerne skruet op for fuld hammer fra ungerne kommer hjem til næsten morgen (altså også om natten), og det giver stadig kun småkølige rum.. 

Det lyder sgu ikke godt. Vi havde samme problem med varmen der bare 'forsvandt' i det hus vi boede i det første år af Pennys liv, der var så også problemer med varmtvandsbeholderen, så vi havde aldrig varmt vand. xD Håber snart i finder noget andet Havde i ikke planer om et rækkehus, eller er det noget jeg har drømt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.