kender i denne tablet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2014

Mimic

debbie19 skriver:

Jeg har fundet denne tablet på fona s side og overvejer at købe den på rentefrit afbetaling med 200 kroner i mdr og så ligge 500 kroner kontant.. men er den god ? http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/tablet?navn=lenovo-ideatab-10-tommer-tablet-lenovo-s6000l&id=0-3904330020

Lenovo er udmærket til det du skal bruge en tablet til, dog vil jeg anbefale dig at gå lidt op og tage denne i stedet:
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablet/tablets-ipads/YOGATABLET10/lenovo-yoga-tablet-10-16-gb-wifi?scid=EXT_SEM_IP&gclid=CMerv9Tavr0CFcHDcgodBR4ARQ

Der er bedre lys i skærmen og længere batterilevetid, den vejer mindre og er lettere at opdatere

(dette er bare mine erfaringer)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

helle85

twinny skriver:

Nu kender jeg ikk til deres tablets. Men deres computere er vidst okay. Det er jo det gamle ibm. 

Jeg ville anbefalde en samsung tablets. Jeg kunne aldrig drømme om at købe appel. Hehe.  Der er adgang forbudt for appel i mit hjem 

hvad for en samsung har du???

Anmeld

1. april 2014

twinny

helle85 skriver:

hvad for en samsung har du???

Jeg har ikke. Men drengene har en samsung galaxy 2 tab, 7,0 skærm. Så den er ikk så god at se ting på(kvaliteten af skærmen fejler intet, den er jo bare lille) rigtig god at spille på for dem. 

Anmeld

1. april 2014

helle85

twinny skriver:

Jeg har ikke. Men drengene har en samsung galaxy 2 tab, 7,0 skærm. Så den er ikk så god at se ting på(kvaliteten af skærmen fejler intet, den er jo bare lille) rigtig god at spille på for dem. 

okay så ved du ikke om en er god til app som bank, skiveprogram osv

Anmeld

1. april 2014

twinny

helle85 skriver:

Nej det ved jeg faktisk ikk. Men jeg ved deres galaxy tab 3 skulle være lige i skabet til det hele. . 

Anmeld

1. april 2014

twinny

helle85 skriver:

Men i og med du skal bruge den til skriveprogram ville jeg vælge en stor skærm. 

Anmeld

1. april 2014

mogms

Jeg har købt en Lenovo 8 tommer den er super. Ingen klager over den. 

Og jeg er glad for jeg tog 8 tommer og ikke 10 tommer. Jeg er nærsynet så var lidt itvuvl om hvad jeg skulle tage af størrelse. Men 8 tommer er fint.

Har slet ikke kigget i iPad vejen hader iPad, de er grimme og jeg hader apple. Også de er piv dyre

Anmeld

1. april 2014

helle85

twinny skriver:

Men i og med du skal bruge den til skriveprogram ville jeg vælge en stor skærm. 

tak det havde jegogså tænkt

Anmeld

1. april 2014

twinny

helle85 skriver:

tak det havde jegogså tænkt

Okay. Så ville jeg vælge galaxy tab 3. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.