Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har fundet denne tablet på fona s side og overvejer at købe den på rentefrit afbetaling med 200 kroner i mdr og så ligge 500 kroner kontant.. men er den god ? http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/tablet?navn=lenovo-ideatab-10-tommer-tablet-lenovo-s6000l&id=0-3904330020
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Jeg kender den ikke. Men vil helt klart anbefale Ipad.
Jeg kender den ikke. Men vil helt klart anbefale Ipad.
jeg synes ikke om ipad den er for uoverskuelig og så er den også ret dyr ... mit behov er at skal kunne se netflix og spille spil
debbie19 skriver: Det jeg synes ikke om ipad den er for uoverskuelig og så er den også ret dyr ... mit behov er at skal kunne se netflix og spille spil
Det
Jeg ville også klart vælge en iPad, evt mini....
Den er da SÅ nem at navigere rundt i...
De kan ofte fåes på tilbud, eller brugte...
Der er så meget mere kvalitet i en iPad end de andre tablets...
debbie19 skriver: Jeg har fundet denne tablet på fona s side og overvejer at købe den på rentefrit afbetaling med 200 kroner i mdr og så ligge 500 kroner kontant.. men er den god ? http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/tablet?navn=lenovo-ideatab-10-tommer-tablet-lenovo-s6000l&id=0-3904330020
Nu kender jeg ikk til deres tablets. Men deres computere er vidst okay. Det er jo det gamle ibm.
Jeg ville anbefalde en samsung tablets. Jeg kunne aldrig drømme om at købe appel. Hehe. Der er adgang forbudt for appel i mit hjem
Twinkle little star skriver: Jeg ville også klart vælge en iPad, evt mini.... Den er da SÅ nem at navigere rundt i... De kan ofte fåes på tilbud, eller brugte... Der er så meget mere kvalitet i en iPad end de andre tablets...
jeg kan ikke se på så lille skærm har dårligt syn så skal mindst være 10 tommer min
twinny skriver: Nu kender jeg ikk til deres tablets. Men deres computere er vidst okay. Det er jo det gamle ibm. Jeg ville anbefalde en samsung tablets. Jeg kunne aldrig drømme om at købe appel. Hehe. Der er adgang forbudt for appel i mit hjem
vil heller ikke havde apple
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128