Tidlige tegn efter iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2014

Sunsmile

Kokso

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Sunsmile

TR skriver:

Dejligt !  

der må jeg sige at jeg er det modsatte , er så småt ved at tro på jeg aldrig bliver gravid .. 

Men vi har også forsøgt i nogle år nu

Hej igen.

Ja jeg ved det er super hårdt at vente. Jeg blev gravid i maj 2012 i første forsøg. Men mistede midt i juli og er ikke blevet gravid siden, det har slået hårdt idet flere omkring mig var blevet gravide nogenlunde samtidig. Så det tog lang tid at komme over.

Men sys bare at nu hvor vi er kommet i behandling har jeg bare en stærk fornemmelse af nu sker det snart. Første måned iui var en rigtig dårlig oplevelse, men fik snakket med gynækologen og har fået en go fornemmelse og tænker at det er det der skal til.

Jeg ønsker dig det bedste og som mange har sagt til mig, det skal nok ske for dig og du bliver en go mor. Selvom det er en hjælpesætning sys jeg stadig den er god for jeg er overbevist om at det nok skal ske for mig :-) 

Men sys godt nok kroppen spiller med mig, så er spændt på om jeg får mens eller positiv test på søndag. så meget fingre for dig.

så meget fingre for dig!

Anmeld

1. april 2014

Sunsmile

Sunsmile skriver:

Tak, jeg skrev egentlig fordi jeg sys det var underligt at jeg allerede fik super ømme brystvorter 1, 5 døgn efter, har sjælent ret ømme brystvorter. Men sys min krop spiller lidt med mig, ved ikke det er fordi jeg er meget spændt på resultatet. Det ene øjeblik føles det somom mens er på vej og det næste ka jeg intet mærke, andet end min bryster og brystvorter der er pænt ømme.
Det er en super dejlig historie, er rrigtig glad for at du vil dele den med mig.
Hvordan havde du det, da du fandt ud af at der var tvillinger, var det ikke lidt vildt.
Hvor mange gange var du igennem iui før det lykkedes? Du ka bare skrive privat hvis du hellere vil det.

Jeg har testdag på søndag. Men der er gået 14 dage fra insemination på fredag, så ka være jeg 'kommer til' at ta en prøve test på fredag :-)

Anmeld

1. april 2014

et-ønske

Sunsmile skriver:

Tak, jeg skrev egentlig fordi jeg sys det var underligt at jeg allerede fik super ømme brystvorter 1, 5 døgn efter, har sjælent ret ømme brystvorter. Men sys min krop spiller lidt med mig, ved ikke det er fordi jeg er meget spændt på resultatet. Det ene øjeblik føles det somom mens er på vej og det næste ka jeg intet mærke, andet end min bryster og brystvorter der er pænt ømme.
Det er en super dejlig historie, er rrigtig glad for at du vil dele den med mig.
Hvordan havde du det, da du fandt ud af at der var tvillinger, var det ikke lidt vildt.
Hvor mange gange var du igennem iui før det lykkedes? Du ka bare skrive privat hvis du hellere vil det.

og håber det bedste

Jeg har kun fået det ene IUI forsøg så var de der
Hmmmm altså vi er en sammenbragt familie - jeg har en datter som bor hos os, og min mand har to børn som er på samvær hveranden weekend. Vi skulle bare lige have et kærlighedsbarn sammen men skæbnen ville det anderledes.
Vi skulle begge lige synke den og tankerne falde på plads - fod slet ikke at glemme alt det praktiske men nu glæder jeg mig helt vildt!! Kan slet ikke vente til de kommer

Anmeld

2. april 2014

TR

Sunsmile skriver:

Hej igen.

Ja jeg ved det er super hårdt at vente. Jeg blev gravid i maj 2012 i første forsøg. Men mistede midt i juli og er ikke blevet gravid siden, det har slået hårdt idet flere omkring mig var blevet gravide nogenlunde samtidig. Så det tog lang tid at komme over.

Men sys bare at nu hvor vi er kommet i behandling har jeg bare en stærk fornemmelse af nu sker det snart. Første måned iui var en rigtig dårlig oplevelse, men fik snakket med gynækologen og har fået en go fornemmelse og tænker at det er det der skal til.

Jeg ønsker dig det bedste og som mange har sagt til mig, det skal nok ske for dig og du bliver en go mor. Selvom det er en hjælpesætning sys jeg stadig den er god for jeg er overbevist om at det nok skal ske for mig :-) 

Men sys godt nok kroppen spiller med mig, så er spændt på om jeg får mens eller positiv test på søndag. så meget fingre for dig.

så meget fingre for dig!

Mange tak skal du have ! 

Jeg blev også gravid i 12 og mistede så da jeg var 19 uger henne  

men jeg er så ikke blevet gravid siden  

men ja en dag må det blive vores tur ! 

For dig !!!! 

Anmeld

2. april 2014

Sunsmile

TR skriver:

Mange tak skal du have ! 

Jeg blev også gravid i 12 og mistede så da jeg var 19 uger henne  

men jeg er så ikke blevet gravid siden  

men ja en dag må det blive vores tur ! 

For dig !!!! 

Det må ha været mega svært, jeg sys det var hårdt noki 9. Uge.

Men JA, nu er det snart vores tur !

Anmeld

2. april 2014

Savvy

Krydser fingre for jer begge og håber jeres ønske går i opfyldelse i år 

Jeg fik selv IUI behandling, jeg fik også hurtigt ømme bryster (hvilket jeg normalt aldrig har) det skal så siges at jeg har MEGET svært ved at glæde mig - for jeg bliver SÅ skuffet hvis det ikke sker, så jeg benægtede at jeg kunne være gravid. Manden sagde jeg var gravid. Jeg "snød" og tog en test samme morgen hvor klinikken ville ringe med svar og den var bragede negativ og jeg tænkte: "hvad sagde jeg" - så ringede klinikken om eftermiddagen og de sagde at mig hcg niveau var på 87 og det betød jeg var positiv - troede slet ikke på det.. Turde dog ikke sige noget før vi var over de 12 uger for jeg var så bange for at miste, ja jeg har endda stadig injektionspindene i køleskabet (lidt overtroisk er man vel) 

Anmeld

3. april 2014

Sunsmile

Savvy skriver:

Krydser fingre for jer begge og håber jeres ønske går i opfyldelse i år 

Jeg fik selv IUI behandling, jeg fik også hurtigt ømme bryster (hvilket jeg normalt aldrig har) det skal så siges at jeg har MEGET svært ved at glæde mig - for jeg bliver SÅ skuffet hvis det ikke sker, så jeg benægtede at jeg kunne være gravid. Manden sagde jeg var gravid. Jeg "snød" og tog en test samme morgen hvor klinikken ville ringe med svar og den var bragede negativ og jeg tænkte: "hvad sagde jeg" - så ringede klinikken om eftermiddagen og de sagde at mig hcg niveau var på 87 og det betød jeg var positiv - troede slet ikke på det.. Turde dog ikke sige noget før vi var over de 12 uger for jeg var så bange for at miste, ja jeg har endda stadig injektionspindene i køleskabet (lidt overtroisk er man vel) 

Hej Savyy

Dejlig historie at du troede den var negativ og så var den bare positiv :-) lykkedes det i første hug?
Hvor langt henne er du eller har du født?

Jeg skal selv teste på søndag, og så ringe til klinikken hvis den er positiv.

Anmeld

3. april 2014

Savvy

Sunsmile skriver:

Hej Savyy

Dejlig historie at du troede den var negativ og så var den bare positiv :-) lykkedes det i første hug?
Hvor langt henne er du eller har du født?

Jeg skal selv teste på søndag, og så ringe til klinikken hvis den er positiv.

Jeg troede heller ikke på det kunne lykkes i første forsøg.

mest fordi jeg har hørt så mange "skrækhistorier"  Men der er jo ikke nogen kvinder der er ens.

jeg er i øjeblikket lige trådt ind i 27. Uge - er 26+0 med termin den 10. Juli

Men jeg krydser for den siger positiv på søndag 

Anmeld

4. april 2014

Sunsmile

Savvy skriver:

Jeg troede heller ikke på det kunne lykkes i første forsøg.

mest fordi jeg har hørt så mange "skrækhistorier"  Men der er jo ikke nogen kvinder der er ens.

jeg er i øjeblikket lige trådt ind i 27. Uge - er 26+0 med termin den 10. Juli

Men jeg krydser for den siger positiv på søndag 

Dejligt at høre, så har du jo efterhånden en fin mave :-)

Jeg har smug testet idag, da det er 14 dage siden jeg blev insemineret. Den var svagt positiv. Så jeg håber den er mere klokkeklar på søndag :-)

Og så skal jeg bare passe på mig selv så jeg kan gå hele vejen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.