Tidlige tegn efter iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31.883 visninger
30 svar
15 synes godt om
31. marts 2014

Sunsmile

Hej tøser.

Fik ømme brystvorter kun ca 1, 5 døgn efter inseminering sådan rigtig ømme, de har været ømme lige siden og nu er det 11 dage siden jeg blev insemineret for et par dage siden begyndte mine bryster også at blive ømme.

Kan det være tegn eller kan hormonerne man tager godt spille lidt med ens krop?

Er der nogle som har haf så tidlige tegn og hvilke?

Jeg er så spændt fik lavet inseminationen om morgenen og var bare overbevist om at nu var den der hele dagen, håber så meget på at det snart sker, da vi har prøvet i snart 2 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

esioul

Sunsmile skriver:

Hej tøser.

Fik ømme brystvorter kun ca 1, 5 døgn efter inseminering sådan rigtig ømme, de har været ømme lige siden og nu er det 11 dage siden jeg blev insemineret for et par dage siden begyndte mine bryster også at blive ømme.

Jeg er så spændt fik lavet inseminationen om morgenen og var bare overbevist om at nu var den der hele dagen, håber så meget på at det snart sker, da vi har prøvet i snart 2 år.

Hvilke hormoner får du?

Jeg har også haft ømme bryster og mens smerter hver gang.

Anmeld

31. marts 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Sunsmile skriver:

Hej tøser.

Jeg krydser ALT hvad jeg kan, for at den er der!!!!!!!!
Knus

/ Taco78 

Anmeld

31. marts 2014

Sunsmile

esioul skriver:

Hvilke hormoner får du?

Jeg har også haft ømme bryster og mens smerter hver gang.

Jeg har taget puregon og ovitrelle ægløsningssprøjte. Jeg fik ikke de her symptomer sidste måned, men der tog jeg også en mindre dosis puregon.

Anmeld

31. marts 2014

Sunsmile

Taco78 skriver:

Jeg krydser ALT hvad jeg kan, for at den er der!!!!!!!!
Knus

Mange tak :-) jeg tror på det. Der var 3 æg, så der sku være en god chance for at den er der nu

Anmeld

31. marts 2014

TR

Hej tøser.

Ikk for at være en lyseslukker men jeg har lige været igennem min 3 IUI og den sidste her, troede jeg virkelig den var der , 5 æg hvor 3 af dem kom med i "legen" og det hele mærkes bare anderledes , men står dagen i dag med en negativ test .. 

Men  Alt hva jeg kan for at i har heldet med jer ..

Anmeld

31. marts 2014

Sunsmile

TR skriver:

Ikk for at være en lyseslukker men jeg har lige været igennem min 3 IUI og den sidste her, troede jeg virkelig den var der , 5 æg hvor 3 af dem kom med i "legen" og det hele mærkes bare anderledes , men står dagen i dag med en negativ test .. 

Men  Alt hva jeg kan for at i har heldet med jer ..

Jeg er frisk på en ny omgang, sidste måned fik jeg bare min mens før tid og det læste jeg at det ku være pga hormonerne. Men ja man får vel ikke altid de samme symptomer. Jeg ved jo heller ikke om der er andre årsager til mine ømme brystvorter. Er positivt indstillet, er jo heldigvis i den overbevisning at det nok snart skal ske.

også fingre for dig! :-)

Anmeld

1. april 2014

TR

Jeg er frisk på en ny omgang, sidste måned fik jeg bare min mens før tid og det læste jeg at det ku være pga hormonerne. Men ja man får vel ikke altid de samme symptomer. Jeg ved jo heller ikke om der er andre årsager til mine ømme brystvorter. Er positivt indstillet, er jo heldigvis i den overbevisning at det nok snart skal ske.

også fingre for dig! :-)

Dejligt !  

der må jeg sige at jeg er det modsatte , er så småt ved at tro på jeg aldrig bliver gravid .. 

Men vi har også forsøgt i nogle år nu

Anmeld

1. april 2014

et-ønske

Spændende
Jeg vil så komme med en solstråle historie har også fået puregon og ovitrelle - til scanning fredag var der ifølge kun et ok, men ikke kvalitets æg blev insemineret om mandagen.
Troede ikke på det....
Mine bryster begyndte at blive spændte og ømme efter 10-12 dage, men det kunne jo sagtens bare være mens....

Men nej, to streger til os og venter tvillinger til juni - og de er tveæggede - så miraklernes tid er ikke forbi.

Krydser og håber det bedste hvornår har du testdag??

Anmeld

1. april 2014

Sunsmile

et-ønske skriver:

Spændende
Jeg vil så komme med en solstråle historie har også fået puregon og ovitrelle - til scanning fredag var der ifølge kun et ok, men ikke kvalitets æg blev insemineret om mandagen.
Troede ikke på det....
Mine bryster begyndte at blive spændte og ømme efter 10-12 dage, men det kunne jo sagtens bare være mens....

Men nej, to streger til os og venter tvillinger til juni - og de er tveæggede - så miraklernes tid er ikke forbi.

Krydser og håber det bedste hvornår har du testdag??

Tak, jeg skrev egentlig fordi jeg sys det var underligt at jeg allerede fik super ømme brystvorter 1, 5 døgn efter, har sjælent ret ømme brystvorter. Men sys min krop spiller lidt med mig, ved ikke det er fordi jeg er meget spændt på resultatet. Det ene øjeblik føles det somom mens er på vej og det næste ka jeg intet mærke, andet end min bryster og brystvorter der er pænt ømme.
Det er en super dejlig historie, er rrigtig glad for at du vil dele den med mig.
Hvordan havde du det, da du fandt ud af at der var tvillinger, var det ikke lidt vildt.
Hvor mange gange var du igennem iui før det lykkedes? Du ka bare skrive privat hvis du hellere vil det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.