Låne campingvognen ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

Carina:-)

Jeg låner gladeligt ud til højre og venstre.

MEN self kun til folk jeg har det godt med. 

Ville aldrig låne ud til nogen som jeg ikke har et godt forhold til,så nej jeg ville ikke låne ud med det du beskriver. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

-Sigrid-

Carina:-) skriver:

Jeg låner gladeligt ud til højre og venstre.

MEN self kun til folk jeg har det godt med. 

Ville aldrig låne ud til nogen som jeg ikke har et godt forhold til,så nej jeg ville ikke låne ud med det du beskriver. 

Tilslutter mig
TS: Og jeg kunne da heller aldrig finde på at spørge om jeg måtte låne noget af nogen jeg ikke kunne lide, hvad nu hvis jeg ødelagde det og så stod i gæld til dem... Latterligt. 

Hvorfor vil de bruge mere tid med din campingvogn end med din søn! 

Jeg har aftalt med min far at jeg skal låne hans båd næste sommer en uge eller to og så ligge i københavn med den, fordi vi ikke har råd til selv at tage på ferie med vores to børn (vi er studerende), men det er også fordi der er rigtig meget gensidig tillid der...

Anmeld

31. marts 2014

Isabella_mor

jeg ville ikke have noget imod at låne min campingvogn ud (hvis jeg havde en) til folk jeg rent faktisk har det godt med og stoler på. 

men som det lyder på dig, så ville jeg godtnok hellere være nærig, og nægte dem at låne noget som helst fra dig. 

og du kan jo være 100% ærlig og sige, jeg låner ikke ud til folk jeg ikke stoler på, og slet ikke folk der ikke bryder sig om min person.... 

Anmeld

31. marts 2014

SandraXOXO

Det lyder helt åndssvagt. Jeg forstår ikke hvordan voksne mennesker kan behandle hinanden så dårligt. Hvad siger din mand, har han barn med eksen? For jo, så synes jeg egentlig i må være de voksne og tænke på at barnet får en hyggelig ferie med sin mor og kun derfor må hun låne den. Hvis de ikke har børn sammen kan hun rende og hoppe ;-) Mht svigermor, der vil jeg sige nej. Gider ikke ha hundehår allevegne ad!

Anmeld

31. marts 2014

trunte89

Næ! Hvis ikke de ville mig, så skulle de da heller ikke nyde godt af mine ting.

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen. Så skønt at det ik er mig der er tosset når jeg har det skidt med at lade dem låne den. 

Ved de vil snage i alle skabe samt sende dårlige rygter rundt på pladsen om mig. Det har de gjort før :-(

kæresten ser intet galt i de låner den men med to astma børn syns jeg bare ik det okay med hund i senge og gardiner osv :-(

men tusind tak for jeres svar. 

Anmeld

31. marts 2014

M &.I

Anonym skriver:

Jeg har det så skidt. Håber i vil give jeres mening til kende. 

Forhistorie

min in kærestes familie hader mig og mine børn og har altid gjort det. Kan de sige noget ondt om mig gør de det. Vores fælles søn har de set en gang og det er det. Han er lige blevet et år. 

Hans x kæreste kan ik fordrage mig fordi jeg engang sagde hende imod med hensyn til at jeg ikke bare ku aflyse alle mine aftaler og passe hendes barn. 

Nu nu har både x og hans mor spurgt om de ik må låne vores campingvogn

jeg har det så stramt med det og har ik lyst til at komme i campingvognen mere hvis de skal låne den. 

Hans mor har hund og den kradser i alt. Sover i senge osv. Den har smadret deres egen bil  

hvordan ville i have det med de skulle sove i jeres vogn og snage i dine personlige ting?

Nope!!!

Anmeld

1. april 2014

Frk.S

Nej! Ud fra det du skriver, så ville jeg ikke låne den ud til dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.