Låne campingvognen ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad syns i

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.133 visninger
17 svar
37 synes godt om
31. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg har det så skidt. Håber i vil give jeres mening til kende. 

Forhistorie

min in kærestes familie hader mig og mine børn og har altid gjort det. Kan de sige noget ondt om mig gør de det. Vores fælles søn har de set en gang og det er det. Han er lige blevet et år. 

Hans x kæreste kan ik fordrage mig fordi jeg engang sagde hende imod med hensyn til at jeg ikke bare ku aflyse alle mine aftaler og passe hendes barn. 

Nu nu har både x og hans mor spurgt om de ik må låne vores campingvogn

jeg har det så stramt med det og har ik lyst til at komme i campingvognen mere hvis de skal låne den. 

Hans mor har hund og den kradser i alt. Sover i senge osv. Den har smadret deres egen bil  

hvordan ville i have det med de skulle sove i jeres vogn og snage i dine personlige ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Forhistorie

min in kærestes familie hader mig og mine børn og har altid gjort det. Kan de sige noget ondt om mig gør de det. Vores fælles søn har de set en gang og det er det. Han er lige blevet et år. 

Hans x kæreste kan ik fordrage mig fordi jeg engang sagde hende imod med hensyn til at jeg ikke bare ku aflyse alle mine aftaler og passe hendes barn. 

jeg har det så stramt med det og har ik lyst til at komme i campingvognen mere hvis de skal låne den. 

Hans mor har hund og den kradser i alt. Sover i senge osv. Den har smadret deres egen bil  

hvordan ville i have det med de skulle sove i jeres vogn og snage i dine personlige ting?

Vores campingvogn er ikke en udlejningsvogn heller ikke til familie og venner.

I min verden er det derfor NEJ

Anmeld

31. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg låner kun ting ud til folk, jeg ved der passer på dem. Småligt eller ej, så ville jeg også kun låne ting ud til folk, der behandler mig ordentligt.

Anmeld

31. marts 2014

klmf

Stil som krav at der ikke må være dyr derinde, som i OVERHOVEDET IKKE, så gider svigermor nok ikke låne den alligevel. Hvad siger din kæreste, vil han gerne låne den ud? Hvis de ikke gider jeres familie, men gerne vil låne vognen, så udnytter de jer jo bare og detsskal I da ikke gå med på:-(

Anmeld

31. marts 2014

Troldemommi

Jeg ville sige NEJ ikke tale om om jeg ville låne mine ting ud til nogen som hader mig og som ikke passer på det de låner.

så kan de lære det 

Monica 

Anmeld

31. marts 2014

et-ønske

Nixen bixen!!! Hvis de ikke kan behandle mig ordenligt skal de absolut heller ikke låne noget der også tilhører mig!!

Anmeld

31. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis de ikk kan lide jer og i ikke kan lide dem, hvad skal de så låne jeres ting for?! Nix bix, de må selv finde en løsning. 

Anmeld

31. marts 2014

hesøth

Anonym skriver:

Forhistorie

NEJ!

Anmeld

31. marts 2014

Bshizzle

Din kærestes X og din Svigermor??! 

Mig der har læst forkert? 

Hell No... Ville ikke låne den ud med de ting du beskriver! 

Anmeld

31. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Helt klart NEJ! Synes det er meget frækt af dem, at spørge om de må låne vognen. Hvad troede de selv ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.