Hvornår får du nyt service i køkkenet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

De3Guldklumper

lille-trold skriver:

hvordan kan man se om det er glaspest. Vores glas fra rosendahl er nemlig helt vildt grimme - syntes det er ærgeligt de er jo ikke helt billige

Når de får en mat mælkelignende belægning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

lille-fisen

Altså.. Jeg går ikke vildt op i det på andre måder end at jeg vil have det er pænt - som i at alle tallerkner er ens og vi har kopper osv som passer til. Vi bruger nemlig tit hverdagsservice når vi har gæster.

men rigtigt meget af vores er købt i ikea - synes de har fine ting til en god pris 

Anmeld

31. marts 2014

Ciss

Jeg har et "pænt stel", som jeg bruger til festlige anledninger - men til hverdags er skabet fuldt af diverse. Lidt fra manden, lidt fra min studietid, lidt fra gaver og så er en del jo slået i stykker igennem årene.

Til jul for lidt over et år siden gik min svigerfamilie sammen om at give os tallerkner i forskellige størrelser fra samme serie af noget rimeligt porcelæn. Så da blev det meste skiftet ud. Havde jeg selv skullet gå ud og købe det, var der nok lige gået nogle år til. Der er på en måde altid andre ting, som virker vigtigere..... - Men jeg kan rigtig godt lide, når bordet er dækket med matchende porcelæn, og det ser lidt ordentlig ud, så nu kommer jeg til at følge det op og købe lidt nydt fra serien, når der er behov for det.

Anmeld

31. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da mig og kærsten flyttede sammen for 12 år siden, slog vi bare begge vores spisestel sammen osv. I 2005 arvede jeg et musselmalet stel fra min mormror, med 12 af alt.

Da vi flyttede i hus i 2006 købte vi 2 nye spisestel, og gav mit gamle væk. Det betyder at vi nu har 3 x 12 flade tallerkner, 2 x12 dybe tallerkner osv osv Pluds det der stadig er tilbage af kærsten gamle stel. Glas har vi 3 x 12 af i forskellige serie og str. Vinglas har vi 2 x 12 af i 2 serie, så vi ka dække 3 meget forskellige slags borde, med 12 af hver. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.