Hvornår får du nyt service i køkkenet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
13 svar
2 synes godt om
31. marts 2014

*Pingvinen*

Hej.
Vores service i køkkenet er fra da manden og jeg flyttede sammen i 96'. Og selvfølgelig er noget nyere. Alle tallerkener er forskellige, glassene er fra Rosendal og er skåret og Matte.
Jeg har så forelsket mig i Imerco's eget mærke Casa. Det er hvidt, robust og god Pris.
Men alligevel er jeg lidt langsom til at skifte det ud. Det virker jo efter hensigten, hvis man kan sige det....
Hvad med jer? Er I ligeglade eller skifter I bare ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

De3Guldklumper

*Pingvinen* skriver:

Hej.
Vores service i køkkenet er fra da manden og jeg flyttede sammen i 96'. Og selvfølgelig er noget nyere. Alle tallerkener er forskellige, glassene er fra Rosendal og er skåret og Matte.
Jeg har så forelsket mig i Imerco's eget mærke Casa. Det er hvidt, robust og god Pris.
Men alligevel er jeg lidt langsom til at skifte det ud. Det virker jo efter hensigten, hvis man kan sige det....

Alt vores er fra da jeg flyttede hjemmefra for 11 år siden. Jeg er ved at nå der til hvor det er slidt og ikke pænt at dække op med når der kommer gæster.

Så jeg tænker at det kan forblive køkken grej og så investere og ønsker jeg mig noget nyt pg pænt til pænere brug

Vedr. Dine Rosendal glas - hvis det er glaspest de har så kan du få dem byttet i imerco også selvom de er ex 5 år gamle og du ikke har kvittering.

Anmeld

31. marts 2014

FruStolpe

*Pingvinen* skriver:

Hej.

Jeg elsker at skifte service ud.

Vi er på 5 sæt imens jeg har kendt min mand, altså på 7 år ;-)

Synes jeg bliver så hurtigt træt af at se på det samme hele tiden :-)

Anmeld

31. marts 2014

Troldemommi

Vi fik nyt i bryllupsgave i august 2011 ellers havde vi noget jeg købte billigt da jeg flyttede hjemmefra i år 2000 

Monica

Anmeld

31. marts 2014

hesøth

*Pingvinen* skriver:

Hej.

Det går vi slet ikke op i. Vil meget hellere bruge pengene på rejser

Vi købte 2x12 personers hvidt da vi blev gift for 12 år siden. Det virker fint

Anmeld

31. marts 2014

TrineMine86

*Pingvinen* skriver:

Hej.

Vi har boet sammen i 7 år og jeg er nu igang med at indbringe det 4. Sæt :-) 

startede med er billigt sæt fra Bilka, derefter arvede jeg et sæt og samlede også på pillivuit. Nu er jeg godt igang med at samle på Royal Copenhagen hvid riflet, det arvede og det fra Bilka er smidt ud.. 

Anmeld

31. marts 2014

Muffinmus

vi har ens ting...når der er smadret for meget køber vi nyt....tallerkner osv. er skiftet en gang på 12 år, glassene er skiftet undervejs:-) 

Anmeld

31. marts 2014

Clisolka

Uha mit er tilbage fra jeg flyttede hjemmefra i 97  Jeg har ikke haft skiftet det ud - endnu, men det kunne godt være at det snart står for tur  Glassene er blevet skiftet undervejs 

Anmeld

31. marts 2014

modesty

Hej.

Da min mand og jeg flyttede sammen (for 5 år siden) røg mit på loftet, og hans blev udskiftet med noget som jeg fandt på loppemarked.

Nu køber jeg på loppemarked når jeg ser noget fint, så det er jo oftest rørende billigt. Så jeg tilfører løbende. Har endnu ikke smidt noget ud, så stakken bliver større og større. 

Jeg kan bedst lide at have lidt forskelligt, jeg tror ikke at vi har mere end 4 ens tallerkener. Det er alt sammen i hvid porcelæn med blåt mønster, så det "passer sammen" selvom det ikke er ens.

Anmeld

31. marts 2014

lille-trold

Pylle3 skriver:

Alt vores er fra da jeg flyttede hjemmefra for 11 år siden. Jeg er ved at nå der til hvor det er slidt og ikke pænt at dække op med når der kommer gæster.

Så jeg tænker at det kan forblive køkken grej og så investere og ønsker jeg mig noget nyt pg pænt til pænere brug

Vedr. Dine Rosendal glas - hvis det er glaspest de har så kan du få dem byttet i imerco også selvom de er ex 5 år gamle og du ikke har kvittering.

hvordan kan man se om det er glaspest. Vores glas fra rosendahl er nemlig helt vildt grimme - syntes det er ærgeligt de er jo ikke helt billige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.