For fed til date i Tivoli?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg er af min mand blevet inviteret på date i Tivoli. Men jeg er bange for at sige ja og har sagt ting som at det er for dyrt, for proppet, for barnligt men sandheden er at jeg skammer mig over mine 98 kg og kun 168 cm.Tænk hvis jeg er for tyk til at prøve noget. :-( hvad tror i man skal veje for at passe ind i forlystelserne og kan få en god date?

Der kan jeg så pænt stoppe dig og sige at undertegnede på 100 kilo og 165 cm kunne prøve alt det jeg havde lyst til da jeg var der i sommer

Håber du får overvundet din "skræk" og I får en deeeeeejlig date! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Der kan jeg så pænt stoppe dig og sige at undertegnede på 100 kilo og 165 cm kunne prøve alt det jeg havde lyst til da jeg var der i sommer

Håber du får overvundet din "skræk" og I får en deeeeeejlig date! 

Tak for svar alle sammen. Går stadig lidt og overvejer om jeg tør sige ja. Ville være pinligt hvis jeg feks fyldte en hel rutsjebanevogn selv og ikke kunne sidde der med manden. Det sikkert fjollet. Men jeg har ikke været i Tivoli i mange år.

Anmeld

3. april 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tak for svar alle sammen. Går stadig lidt og overvejer om jeg tør sige ja. Ville være pinligt hvis jeg feks fyldte en hel rutsjebanevogn selv og ikke kunne sidde der med manden. Det sikkert fjollet. Men jeg har ikke været i Tivoli i mange år.

Min eks og jeg, mig 100 kilo ca og ham 120 nok - vi sad i den gammeldags rutsjebane sammen i en bås Og også i pariserhjulet

Så bare rolig

Anmeld

5. april 2014

Pige2009

Anonym skriver:

Hvor er i søde. Havde lidt frygtet dunk i hovedet. :'D Har bestemt fået mere mod på det. Tusind Tak.

Der skal bestemt noget mere vægt til, at man ikke kan prøve noget! Jeg håber, I får en helt igennem fantastisk date i Tivoli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.