For fed til date i Tivoli?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.602 visninger
13 svar
13 synes godt om
30. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg er af min mand blevet inviteret på date i Tivoli. Men jeg er bange for at sige ja og har sagt ting som at det er for dyrt, for proppet, for barnligt men sandheden er at jeg skammer mig over mine 98 kg og kun 168 cm.Tænk hvis jeg er for tyk til at prøve noget. :-( hvad tror i man skal veje for at passe ind i forlystelserne og kan få en god date?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Loa

Årh stakkels ven. Tror jeg bestemt ikke du skal bekymre dig.
Synes ikke din vægt er skræmmende stor, så tror helt sikkert godt du kan prøve tingene....

Anmeld

30. marts 2014

charlottekri

Det tror jeg altså sagtens at du kan. Kender en der vejede 95 kg og er 145 cm høj og hun kunne godt

Anmeld

30. marts 2014

oktober2014

Jeg er 162 og vejer 78, jeg tror ikke du skal bekymre dig overhovedet 

Anmeld

30. marts 2014

LilleSmølf

Jeg er af min mand blevet inviteret på date i Tivoli. Men jeg er bange for at sige ja og har sagt ting som at det er for dyrt, for proppet, for barnligt men sandheden er at jeg skammer mig over mine 98 kg og kun 168 cm.Tænk hvis jeg er for tyk til at prøve noget. :-( hvad tror i man skal veje for at passe ind i forlystelserne og kan få en god date?

Jeg er 164 cm og har aldrig haft problemer med ikke at måtte prøve noget pga. højde. Min bror er lige knapt 2 meter høj og vejer derfor også en del og han kan også sagtens være i forlystelserne.

Så jeg tør godt love dig for, at du kan prøve hvad end du vil og have det rigtigt sjovt! Jeg synes du skulle takke ja til en super dejlig tur

Anmeld

30. marts 2014

Frk.S

Jeg vil altså mene, at du skal være væsentlig større for ikke at kunne være i forlystelserne.
Så er du da heller ikke større..... og så var der rigtig mange der ikke kunne prøve noget.
Så sig du bare ja tak til en date med manden, og få en hyggelig dag.

Anmeld

30. marts 2014

MyLove E

oktober2014 skriver:

Jeg er 162 og vejer 78, jeg tror ikke du skal bekymre dig overhovedet 

Det er så også 20 kg forskel på kun få cm ...

Men til Ts jeg er samme højde og plejer at veje det sammen.
Tak du bare ja til skøn tur i tivoli

Anmeld

30. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Afsted, afsted!! Vh stine

Anmeld

30. marts 2014

Troldemommi

Jeg er også tyk og jeg kunne prøve det hele da jeg var der, det var ikke vægten der var problemet, det var modet 

Så bare afsted med jer

Monica 

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

Hvor er i søde. Havde lidt frygtet dunk i hovedet. :'D Har bestemt fået mere mod på det. Tusind Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.