tablet vs bærbar pc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

Tip!

helle85 skriver:

tak jeg vil lige kigge på det ved du om samsung stort set kan det samme som ipad?? for jeg er ikke så glad for appel

Styre systemet er ikke det samme... Jeg bander og svolver min mormors tablet langt væk.. Er vant til min iPad, som er utrolig nem at navigere igennem... 

Men jeg er også appel nørd.... Det er jo bare så enkelt og nemt  men pisse dyrt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Masig

helle85 skriver:

jeg bruger den bærbar til at gå på netbank, e boks, mail, lave madplan på word, face, og kigge rundt på nettet,

men det vil sige at den ikke kan gå på netbank og e boks?

man kan vel heller ikke indstaller word nå det er fra en cd eller lægger på den stationær?? (altså overføre det)

jeg bruger storset ikke den stationær lige nu

Du kan ikke gå på netbank og e-boks via browseren, men du kan downloade app's til e-boks og de fleste banker.

Man kan også downloade en app hvor man kan lave word, excel filer og sådan.... Det er bare ikke så avanceret som på pc'en... Og der er kun 2-3 af office pakkens programmer i. Word, excel og en tredje mener jeg...

Anmeld

31. marts 2014

helle85

Twinkle little star skriver:

Styre systemet er ikke det samme... Jeg bander og svolver min mormors tablet langt væk.. Er vant til min iPad, som er utrolig nem at navigere igennem... 

Men jeg er også appel nørd.... Det er jo bare så enkelt og nemt  men pisse dyrt... 

hvad gør styre systemet

den skal bare være hurtig da jeg ikke har tålmodighed

Anmeld

31. marts 2014

Tip!

helle85 skriver:

hvad gør styre systemet

den skal bare være hurtig da jeg ikke har tålmodighed

iPad er nemt, men også kun fordi jeg har haft en iPhone i mange år... Så kender jeg telefonen som min egen baglomme... Og en iPad er bare en forstørret telefon, uden mulighed for at ringe...  

Det eneste jeg ikke kan herfra er at bruge mit nem id... Men den ene gang om måneden, så går det nok at jeg bruger min bærbar... 

Anmeld

31. marts 2014

helle85

Masig skriver:

Du kan ikke gå på netbank og e-boks via browseren, men du kan downloade app's til e-boks og de fleste banker.

Man kan også downloade en app hvor man kan lave word, excel filer og sådan.... Det er bare ikke så avanceret som på pc'en... Og der er kun 2-3 af office pakkens programmer i. Word, excel og en tredje mener jeg...

okay

men jeg kan altid bruge den stationær til word så det er ikke det store problem.

hvad for en model vil du andbefale hvis man skal have tablet

enten samsung eller ipad ???

Anmeld

31. marts 2014

helle85

Twinkle little star skriver:

iPad er nemt, men også kun fordi jeg har haft en iPhone i mange år... Så kender jeg telefonen som min egen baglomme... Og en iPad er bare en forstørret telefon, uden mulighed for at ringe...  

Det eneste jeg ikke kan herfra er at bruge mit nem id... Men den ene gang om måneden, så går det nok at jeg bruger min bærbar... 

okay på den måde så er der jo ikke den stor forskel

Anmeld

31. marts 2014

Masig

helle85 skriver:

okay

men jeg kan altid bruge den stationær til word så det er ikke det store problem.

hvad for en model vil du andbefale hvis man skal have tablet

enten samsung eller ipad ???

Jeg har aldrig prøvet samsung, så kan jo kun anbefale ipad 

Men den er også rigtig fin til dagligdagsbrug til de der småting. Den bruger meget strøm synes jeg, men sådan er det jo med de der ting, ved ikke om samsung er bedre på dét punkt.

Anmeld

31. marts 2014

helle85

Masig skriver:

Jeg har aldrig prøvet samsung, så kan jo kun anbefale ipad 

Men den er også rigtig fin til dagligdagsbrug til de der småting. Den bruger meget strøm synes jeg, men sådan er det jo med de der ting, ved ikke om samsung er bedre på dét punkt.

nej det ved jeg heller ikke,

den eneste jeg har prøvet det er denver da datteren har købt sådan en, men jeg ved at den skal være størrer en hendes hun har en 7" skærm.

hvad for en ipad har du??

Anmeld

31. marts 2014

majba

helle85 skriver:

da min bærbar er ved at ryge,så tænker jeg at jeg lige så godt kan spare sammen til en tablet i stedet, så kan man det samme på en tabletsom man kan på en bærbar?

hvis ja hvad ville i så vælge skærm 7" 10"?

hvor mange gb osv.

vi har en stationer pc også.

Mine forældre har en Sony tablet! Den fungerer super godt, er klar i billede osv! Jeg syntes formen er lidt sjov, men jeg er også æble elsker! ;-) 

Vi har hentet en app så vi kan logge direkte på netbank.  Ellers kan du få netbank app til rigtig mange Banke :-) 

Jeg kender flere der har samfund der også er glade for den. Den har et skriveprogram ved jeg, det er altid dem der tager notater til møderne ;-)

Anmeld

31. marts 2014

helle85

majba skriver:

Mine forældre har en Sony tablet! Den fungerer super godt, er klar i billede osv! Jeg syntes formen er lidt sjov, men jeg er også æble elsker! ;-) 

Vi har hentet en app så vi kan logge direkte på netbank.  Ellers kan du få netbank app til rigtig mange Banke :-) 

Jeg kender flere der har samfund der også er glade for den. Den har et skriveprogram ved jeg, det er altid dem der tager notater til møderne ;-)

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.