Høj bmi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

det tog mig 1år at tabe det var en lang lang lang kamp, nu har jeg så taget 18 kg på igen men har også under tre uger til termin,,,og bagefter ska den ha fuld skrue da jeg har et mål.

jeg er meget sikker på det vil hjælpe dig.

Flot!! Ja men er det er jo så en meget god grund til du har taget på igen   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Anonym trådstarter

MarianneRubi skriver:

Jeg vil da rigtig gerne være med til det
Det var slet ikk nogen dum ide du kom med der

Jeg har altid været dum og spise 1-3 gange om dagen, det er der jeg slæber
Nu prøver jeg ihærdigt at spise de anbefalede 6 gange
Også har jeg tilføjet det mere grønne

Tjah mit problem ellers er nok at jeg har 3 hunde og dem smider jeg bare i haven -.-'
Også det dårlige vejr motivere slet ikke til at komme ud, og når der har været godt vejr er jeg på arbejde eller så laver jeg noget andet -.-'

Super! Jeg har lige ansøgt dig som ven! Det gør det lidt nemmer at følge hinanden!  

Hehe ja det kender jeg godt, jeg har så lige fået en slæde hund og den kræver at man kommer ud så det er super for jeg har ikke noget valg  

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg blev henvist med et bmi på 35, men det var til en privatpraktiserende gynækolog.
Hvis vi skulle have været videre til reagensglas ville bmi kravet være 30..

nu nu har jeg så tabt mig 17 kilo på 6 måneder og er under 30 i bmi, men det er stadig ikke lykkedes at blive gravid med nummer 2 så vi er blevet henvist igen

Ham jeg skal til er også Privat.. så det bliver spændende hvad han siger.. Men du fik hjælp selv om du have en BMI på 35? 

Hvor lang tid gik der fra du fik hjælp til du blev gravid?  

Anmeld

30. marts 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ham jeg skal til er også Privat.. så det bliver spændende hvad han siger.. Men du fik hjælp selv om du have en BMI på 35? 

Hvor lang tid gik der fra du fik hjælp til du blev gravid?  

Ja det gik jeg, da hun ikke mente at vægten var det store problem (min kæreste har nedsat sædkvalitet)

Vi var til forsamtale i marts - 1. insemination i maj - negativ, 2, forsøg i juni - negativ.. 3. forsøg endte med at vi måtte hygge selv da klinikken gik på ferie og vupti så var jeg gravid - så 4 måneder fra forsamtale

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Ja det gik jeg, da hun ikke mente at vægten var det store problem (min kæreste har nedsat sædkvalitet)

Vi var til forsamtale i marts - 1. insemination i maj - negativ, 2, forsøg i juni - negativ.. 3. forsøg endte med at vi måtte hygge selv da klinikken gik på ferie og vupti så var jeg gravid - så 4 måneder fra forsamtale

Ja oki, kan jo være det har noget betydning for at hun har sagt ja til jer, min kærestes sæd fejlede ikke noget for 2 år siden men den kan self ha ændret sig siden skal vi også have undersøgt! 

Fedt at i kunne klar jer selv! 

Anmeld

30. marts 2014

BigHope13

Jeg havde et bmi på 36 da jeg blev henvist til behandling og det første sted jeg var fik jeg at vide jeg skulle tabe mig 10kg og så kunne vi komme igang.
Tre måneder efter havde jeg tabt 16,2 kg og forventede der at kunne komme igang men næ nej blev så skuffet. Der fik jeg at vide at nu havde jeg tabt så meget så kunne jeg bare blive ved at chancerne var større hvis jeg tabte yderligere 20kg.

Gik der med med en depression og tog 10 kg på igen.
Efter 6 mdr blev jeg henvist til en anden klinik og her blev min vægt overhovedet ikke nævnt og de synes da bare vi skulle komme igang . Ved 2 omgang med iui-h blev vi gravide og fik i november 13den dejligste dreng<3

Anmeld

30. marts 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ja oki, kan jo være det har noget betydning for at hun har sagt ja til jer, min kærestes sæd fejlede ikke noget for 2 år siden men den kan self ha ændret sig siden skal vi også have undersøgt! 

Fedt at i kunne klar jer selv! 

Jeg tror bestemt at vægten kan have betydning - men det var ikke noget hun mente blev et problem

Ja det var super fedt - men også hårdt når man gerne vil have nummer 2 og skal igennem systemet igen

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg tror bestemt at vægten kan have betydning - men det var ikke noget hun mente blev et problem

Ja det var super fedt - men også hårdt når man gerne vil have nummer 2 og skal igennem systemet igen

Ja Jeg tror også at vægten har noget at sige, men som min lære sagde til mig så kunne der jo være 100 andre forklaringer på hvorfor jeg ikke er blevet gravid! 

Ja det må det være, men det må også være rat og vide at da i fik hjælp sidste gang så lykkes det og ovenikøbet ved egen hjælp  så du ved at du kan blive gravid men vejen dertil er self ikke altid lige sjov  

Spichelt ikke når man nogle gange høre om dem, som smed p-pillerne om mandagen og mandagen efter bliv de gravid! 

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Jeg havde et bmi på 36 da jeg blev henvist til behandling og det første sted jeg var fik jeg at vide jeg skulle tabe mig 10kg og så kunne vi komme igang.
Tre måneder efter havde jeg tabt 16,2 kg og forventede der at kunne komme igang men næ nej blev så skuffet. Der fik jeg at vide at nu havde jeg tabt så meget så kunne jeg bare blive ved at chancerne var større hvis jeg tabte yderligere 20kg.

Gik der med med en depression og tog 10 kg på igen.
Efter 6 mdr blev jeg henvist til en anden klinik og her blev min vægt overhovedet ikke nævnt og de synes da bare vi skulle komme igang . Ved 2 omgang med iui-h blev vi gravide og fik i november 13den dejligste dreng<3

Hold da op, det var godt nok heller ikke en særlig god behandling at få! Kan jeg godt forstå at det tog hårdt på dig! Især forde at når vi skal tabe os et det altså en kamp!! Det er ikke noget man bare "lige" gør fra den ene dag til den anden! 

Fedt at i så kom et nyt sted hen! Og stort tillykke med ham! Han ser rigtige dejlig ud!  

Må jeg spørger hvad din BMI lå på da du fik hjælp det andet sted? 

Anmeld

31. marts 2014

BigHope13

Anonym skriver:

Hold da op, det var godt nok heller ikke en særlig god behandling at få! Kan jeg godt forstå at det tog hårdt på dig! Især forde at når vi skal tabe os et det altså en kamp!! Det er ikke noget man bare "lige" gør fra den ene dag til den anden! 

Fedt at i så kom et nyt sted hen! Og stort tillykke med ham! Han ser rigtige dejlig ud!  

Må jeg spørger hvad din BMI lå på da du fik hjælp det andet sted? 

Tusind tak

Jeg mener mit bmi lå på ca 35,5 da jeg blev gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.