Høj bmi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.376 visninger
32 svar
6 synes godt om
30. marts 2014

Anonym trådstarter

Hejsa... 

Min kæreste og jeg har nu i 4 år prøvet og blive gravid! Vi var så ved lægen i torsdags! Jeg vidste inden jeg tog derinde at der var stor risiko for at han sagde at jeg ikke kunne få hjælp, før jeg havde tabt mig yderliger 10 kg men det gjorder han ikke. Han gav mig en henvisning til barnløshedsbehandling. 

Jeg har en BMI på 36 Jeg har tabet mig ca 16 kg inde for de sidste 9 måneder så det går den rigtigte vej 

Nu er så mit spørgsmål til alle jer dejlige piger om nogen af jer har fået hælp eller om i kender nogen som fik hjælp selvom i/de havde en høj BMI? 

Glæder mig til og høre fra nogen af jer! 

Hav en dejlig dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

et-ønske

Jeg havde et bmi på 33 da vi startede - de sagde ikke andet end at det ville hjælpe på chancerne på gevinst

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Jeg havde et bmi på 33 da vi startede - de sagde ikke andet end at det ville hjælpe på chancerne på gevinst

oki.. ja og det ved vi jo godt at det vil! Ingen tvilv om det.. hvor lang tid gik der fra du fik hjælp og til du blev gravid? Og hvilken hjælp fik du? 

Ja jeg er lidt nysgerrig 

Anmeld

30. marts 2014

MarianneRubi

Anonym skriver:

Hejsa... 

Min kæreste og jeg har nu i 4 år prøvet og blive gravid! Vi var så ved lægen i torsdags! Jeg vidste inden jeg tog derinde at der var stor risiko for at han sagde at jeg ikke kunne få hjælp, før jeg havde tabt mig yderliger 10 kg men det gjorder han ikke. Han gav mig en henvisning til barnløshedsbehandling. 

Jeg har en BMI på 36 Jeg har tabet mig ca 16 kg inde for de sidste 9 måneder så det går den rigtigte vej 

Nu er så mit spørgsmål til alle jer dejlige piger om nogen af jer har fået hælp eller om i kender nogen som fik hjælp selvom i/de havde en høj BMI? 

Hav en dejlig dag 

Nu ved jeg ikke hvor i bliver henvist til
Men mit BMI er også højt eller højt og højt, det er på 33 og jeg skal tabe 10 kg
Vi er tilknyttet Dronninglund, hvor der er to sygeplejersker som kan hjælpe en med vægttab og med rygestop
Det får man tilbudt
Jeg takkede nej, da jeg ved jeg kan klare det selv
Så jeg ved ikk hvordan det foregår med dem, men de vejleder med kost osv og du kommer ind til vejning og de er en støtte , det var så lidt de ting vi fik at vide om dem

Ved ikk om du ku bruge det ?

Og super flot du allerede har smidt så meget

- Rubi

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

MarianneRubi skriver:

Nu ved jeg ikke hvor i bliver henvist til
Men mit BMI er også højt eller højt og højt, det er på 33 og jeg skal tabe 10 kg
Vi er tilknyttet Dronninglund, hvor der er to sygeplejersker som kan hjælpe en med vægttab og med rygestop
Det får man tilbudt
Jeg takkede nej, da jeg ved jeg kan klare det selv
Så jeg ved ikk hvordan det foregår med dem, men de vejleder med kost osv og du kommer ind til vejning og de er en støtte , det var så lidt de ting vi fik at vide om dem

Ved ikk om du ku bruge det ?

Og super flot du allerede har smidt så meget

- Rubi

tak for dit svar

Jeg skal ned på Horsens Fertilitetsklinik... Og jeg ved ikke hvordan det forgår der nede.. Jeg skal først derned om 6 uger så regner med at jeg kan nå at tabe yderliger 5-6 kg inden fedt at de har det tilbud om hjælp hvis man har brug for det  

Håber det går godt med dit vægttab 

Anmeld

30. marts 2014

E.J.mor.

Anonym skriver:

Hejsa... 

Hav en dejlig dag 

jeg havde problemer med at blive gravid for 3 gang så kontaktet en kost ekspert og hun var min personlige træner.

jeg tabte 30 kg og derefter prøvet vi igen og blev gravid i første forsøg 

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

E.J.mor. skriver:

jeg havde problemer med at blive gravid for 3 gang så kontaktet en kost ekspert og hun var min personlige træner.

jeg tabte 30 kg og derefter prøvet vi igen og blev gravid i første forsøg 

hold da op! Stort tillykke med dit flotte vægttab!  

Det kunne da være jeg skulle prøve og kontakte en kostvejleder Jeg har altid drømt om at få mig en personlig træner, men synes bare det er mega dyrt Og jeg er på SU så der er ikke så mange penge!  

Anmeld

30. marts 2014

MarianneRubi

Anonym skriver:

tak for dit svar

Jeg skal ned på Horsens Fertilitetsklinik... Og jeg ved ikke hvordan det forgår der nede.. Jeg skal først derned om 6 uger så regner med at jeg kan nå at tabe yderliger 5-6 kg inden fedt at de har det tilbud om hjælp hvis man har brug for det  

Håber det går godt med dit vægttab 

for at du kommer længere ned
Jeg havde inden vi kom til første samtale her 12/3 tabte 8kg men taget de 3 på igen
Så ja derfor er det 10 kg nu, og jeg er bare ikk kommet i gang da jeg har fået arbejde og det er aftenvagter og umuligt at spise små måltider, og aftensmaden er først 19.00 -.-' og jeg hader madpakker!! Så ja jeg er ikk kommet i gang :/
Men nu prøver jeg kur the, for at kickstarte skidtet
Og håber på en motivation den vej
Haha eller har du nogle gode råd jeg er KRÆSEN!

Men jeg ku godt forestille mig at de også har nogle dernede der kan hjælpe en

Anmeld

30. marts 2014

et-ønske

Anonym skriver:

oki.. ja og det ved vi jo godt at det vil! Ingen tvilv om det.. hvor lang tid gik der fra du fik hjælp og til du blev gravid? Og hvilken hjælp fik du? 

Ja jeg er lidt nysgerrig 

Jeg blev gravid i sep 13 - og startede i behandling okt 12, så lige knap et år
Vi forsøgte første med hormonbehandling i pilleform, pergotime - men det duede slet ikke! Så vores første IUI forsøg resulterede i to streger og vi skal have tvillinger ultimo maj

Anmeld

30. marts 2014

Anonym trådstarter

MarianneRubi skriver:

for at du kommer længere ned
Jeg havde inden vi kom til første samtale her 12/3 tabte 8kg men taget de 3 på igen
Så ja derfor er det 10 kg nu, og jeg er bare ikk kommet i gang da jeg har fået arbejde og det er aftenvagter og umuligt at spise små måltider, og aftensmaden er først 19.00 -.-' og jeg hader madpakker!! Så ja jeg er ikk kommet i gang :/
Men nu prøver jeg kur the, for at kickstarte skidtet
Og håber på en motivation den vej
Haha eller har du nogle gode råd jeg er KRÆSEN!

Men jeg ku godt forestille mig at de også har nogle dernede der kan hjælpe en

Sådan synes jeg tit det går man taber sig og man tager lidt på igen... hehe det eneste råd jeg har er at tænke før man spiser, og tænke over om det er en selv der har lyst til dette mad eller om det er ens mave der her lyst, har hjulpet mig nogle gange  

Ellers spise sund og gå nogle lange ture! Jeg har fået en hund som også er en stor hjælp for at jeg kommer ud og rør mig mere om dagen  

men hvis du vil kan vi da hjælpe hinanden ? det er altid rat at have nogle at følgelse med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.