Jeg vandt jo....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

Tip!

Tusind tak alle sammen... 

Det har været en lang kamp... Men gør det gerne igen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

CarinaSB

Twinkle little star skriver:

Tusind tak alle sammen... 

Det har været en lang kamp... Men gør det gerne igen... 

DU ER SÅ SEJ SØDE 

Anmeld

29. marts 2014

Tip!

CarinaSB skriver:

DU ER SÅ SEJ SØDE 

Selfølgelig er jeg det.... 

Anmeld

29. marts 2014

CarinaSB

Selfølgelig er jeg det.... 

Ja sq da 

Anmeld

29. marts 2014

RosSofi

Der er noget, jeg ikke helt forstår, hvis din eks ikke har været interesseret i at se sin søn siden han var et halvt år, hvorfor måtte du så overhovedet kæmpe for at få fuld forældermyndighed?Hvorfor var han stadig interesseret i fælles forældermyndighed, men ikke i drengen?

Anmeld

29. marts 2014

Tip!

Rosa-Sofia skriver:

Der er noget, jeg ikke helt forstår, hvis din eks ikke har været interesseret i at se sin søn siden han var et halvt år, hvorfor måtte du så overhovedet kæmpe for at få fuld forældermyndighed?Hvorfor var han stadig interesseret i fælles forældermyndighed, men ikke i drengen?

Han mente at han havde "ret" til at have del i forældremyndigheden... men med den ret, følger det også et ansvar som han aldrig har taget.. 

jeg satte nogle rammer for hvordan han i sin tid kunne se han søn... Men dem vllle han ikke samarbejde under... jeg har altid haft statsforvaltningen med i, da jeg under ingen omstændigheder ville tage dem med ham personligt... det har der været for mange problemer til mellem ham og jeg. 

han har aldrig vist interesse i hans søn.... kun at skabe splid og intriger mellem ham og jeg.. han er aldrig kommet med fødselsdags eller julegaver til ham. 

Derfor... 

Anmeld

29. marts 2014

RosSofi

Han mente at han havde "ret" til at have del i forældremyndigheden... men med den ret, følger det også et ansvar som han aldrig har taget.. 

jeg satte nogle rammer for hvordan han i sin tid kunne se han søn... Men dem vllle han ikke samarbejde under... jeg har altid haft statsforvaltningen med i, da jeg under ingen omstændigheder ville tage dem med ham personligt... det har der været for mange problemer til mellem ham og jeg. 

han har aldrig vist interesse i hans søn.... kun at skabe splid og intriger mellem ham og jeg.. han er aldrig kommet med fødselsdags eller julegaver til ham. 

Derfor... 

Okay så i sin tid ville han ikke tilpasse sig statsforvaltningens anbefalinger i forhold til samvær? Men han vil altså gerne have fællesforældermyndighed også efter flere år? 

Det giver så ingen mening. Men godt, at du fik det som du vil :-)

Anmeld

29. marts 2014

Tip!

Rosa-Sofia skriver:

Okay så i sin tid ville han ikke tilpasse sig statsforvaltningens anbefalinger i forhold til samvær? Men han vil altså gerne have fællesforældermyndighed også efter flere år? 

Det giver så ingen mening. Men godt, at du fik det som du vil :-)

Sagen er mere kompliceret end som så... Jeg  vil ikke udlevere hele baggrunden et offentligt sted som her på baby.dk 

God lørdag til dig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.