Hej enlige mødre og fædre...
For over et halvt år siden begyndte min kamp for fuld forældre myndighed over min søn..
Min eks så sidst hans søn, da han var 6 mdr gammel og nu er han 5 1/2 år... Såhhh.. Tiden var inde, jeg havde ro i mit liv til at tage kampen..
Jeg havde gennem min kammerat fundet en knald dygtig advokat, som gerne ville føre sagen, og var ikke et sekundt i tvivl om at den forældre myndighed skulle jeg have...
Vi var i retten midt i februar... En kold morgen kom min veninde og hentede mig.. Jeg havde ikke sovet ret meget om natten, og var spændt på det hele...
Det gik som forventet i retten og procéduren deromkring...
Tiden fra at have været i retten og frem til at dommen kom ugen efter... Nøj den var lang... Jeg talte timer, kunne ikke koncentrere mig på seminariet... Var fjern, sur, ked af det, glad... Alle følelser som i spil...
Endelig kom dommen... Fredag kl 13 blev den afsat.. 13.20 ringede advokatens sekretær til mig.. Den fælles forældre myndighed ophævet, og den fulde forældremyndighed tillagt mig.. Det var så surrealistisk.. Endelig... Efter så mange års kamp...
Min veninde var her, og jeg skyndte mig at køre ned efter min søn i børnehave... Personalet havde også været spændt på udfaldet..
Om aftenen var vi sammen med hele min skønne familie og fejrede vores sejr og endegyldige punktum...
Nu er der ro på vores liv, og vi kan med god ro i maven tage med mine forældre på rundrejse i USA, uden at der blir problemer med pas eller visum... Vi glæder os.
Søde mennesker... Kæmp, kæmp og kæmp.. Når i har lyst til at skide det hele et stykke, så kig så kig på jeres søn/datter.. De er hele kampen værd...
Mvh Betina