Min store dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2014

mommy1991

Lykke:) skriver:

Jeg synes det 'hængeøje' er noget så charmerende!

Hihi, hvor er du bare sød Og jeg er selvfølgelig fuldstændig enig!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Albertsen92

emmagirl skriver:

Leander bliver allerede 8 måneder!!!!  

Han blev i dag vejet til 11 kg og målt til 75 cm - stooooore dreng Han er en glad dreng, med masser af krudt i rumpen og SP roste ham til skyerne. 

Han griner, klapper, snakker og råber dagen lang. Han møver sig frem, prøver ihærdigt at kravle, han kan selv sætte sig op, rejser sig op af ting og er i det hele taget en rigtig bandit med fart over feltet. Han har masser af temperament; kan selv, VIL selv!

Vi skal inden længe til øjenlæge med hans dovne/hænge øje, for at være sikker på at det ikke begrænser hans syn. Det er jeg lidt spændt på.. 

Det var lige lidt nyt fra os - nu kommer der billeder af min charmetrold

Sikke en smuk og glad fyr! Og hold op hvor går tiden stærkt

Anmeld

28. marts 2014

mommy1991

Albertsen92 skriver:

Sikke en smuk og glad fyr! Og hold op hvor går tiden stærkt

Tusind tak  Jeg er helt enig!

Og ja, det er slet ikke til at fatte.. Tiden går AAAALT for stærkt! Forstår virkelig nu, når folk har sagt at man skal huske at nyde tiden mens de er små!

Anmeld

28. marts 2014

Albertsen92

emmagirl skriver:

Tusind tak  Jeg er helt enig!

Og ja, det er slet ikke til at fatte.. Tiden går AAAALT for stærkt! Forstår virkelig nu, når folk har sagt at man skal huske at nyde tiden mens de er små!

Så lidt

Også mig! Og at tiden går stærkt når man har børn. Det tør siges... Det er også bare skønt at have sådan nogle små guldklumper!

Anmeld

29. marts 2014

Lykke:)

emmagirl skriver:

Hihi, hvor er du bare sød Og jeg er selvfølgelig fuldstændig enig!!!! 

Det er bare SÅ skønt altså

Anmeld

29. marts 2014

liten-mamma

Hvor er du altså bare sød  Dejligt at høre at andre også bliver glade af at se på ham 

Jeg lægger faktisk heller ikke selv særlig meget mærke til det - men folk kommenterer det tit når de ser ham første gang; "Han ser da lidt træt ud.." Er den mest hørte kommentar  

Haha han ser da også lidt træt ud, MEN på den gode måde  Han er jo så sk*de skøn altså!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.