Min store dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
15 svar
15 synes godt om
27. marts 2014

mommy1991

Leander bliver allerede 8 måneder!!!!  

Han blev i dag vejet til 11 kg og målt til 75 cm - stooooore dreng Han er en glad dreng, med masser af krudt i rumpen og SP roste ham til skyerne. 

Han griner, klapper, snakker og råber dagen lang. Han møver sig frem, prøver ihærdigt at kravle, han kan selv sætte sig op, rejser sig op af ting og er i det hele taget en rigtig bandit med fart over feltet. Han har masser af temperament; kan selv, VIL selv!

Vi skal inden længe til øjenlæge med hans dovne/hænge øje, for at være sikker på at det ikke begrænser hans syn. Det er jeg lidt spændt på.. 

Det var lige lidt nyt fra os - nu kommer der billeder af min charmetrold

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

liten-mamma

emmagirl skriver:

Han blev i dag vejet til 11 kg og målt til 75 cm - stooooore dreng Han er en glad dreng, med masser af krudt i rumpen og SP roste ham til skyerne. 

Han griner, klapper, snakker og råber dagen lang. Han møver sig frem, prøver ihærdigt at kravle, han kan selv sætte sig op, rejser sig op af ting og er i det hele taget en rigtig bandit med fart over feltet. Han har masser af temperament; kan selv, VIL selv!

Vi skal inden længe til øjenlæge med hans dovne/hænge øje, for at være sikker på at det ikke begrænser hans syn. Det er jeg lidt spændt på.. 

Åhhh bliver altid så glad af at kigge på ham, hans gode humør smitter af 

Har faktisk slet ikke lagt mærke til hans "dovne øje" før nu... Håber alt er ok 

Anmeld

27. marts 2014

FrkZier

emmagirl skriver:

gud jeg havde da slet ikke lagt mærke til øjet før nu hvor jeg jo så kiggede efter det forstår godt du spændt, men mon ikke alt er fint, det er jo (tydeligvis) ikke særlig meget det 'hænger'

han er bare så fin

Anmeld

27. marts 2014

mommy1991

liten-mamma skriver:

Åhhh bliver altid så glad af at kigge på ham, hans gode humør smitter af 

Har faktisk slet ikke lagt mærke til hans "dovne øje" før nu... Håber alt er ok 

Hvor er du altså bare sød  Dejligt at høre at andre også bliver glade af at se på ham 

Jeg lægger faktisk heller ikke selv særlig meget mærke til det - men folk kommenterer det tit når de ser ham første gang; "Han ser da lidt træt ud.." Er den mest hørte kommentar  

Anmeld

27. marts 2014

mommy1991

FrkZier skriver:

gud jeg havde da slet ikke lagt mærke til øjet før nu hvor jeg jo så kiggede efter det forstår godt du spændt, men mon ikke alt er fint, det er jo (tydeligvis) ikke særlig meget det 'hænger'

han er bare så fin

Jeg tænker heller ikke så meget over øjet - men det bliver mere tydeligt når han er træt.. Men ellers skal man nok også se ham live for at det er endnu mere tydeligt Men min sundhedsplejerske var totalt dramatisk: "Det var det første jeg så da jeg kom ind ad døren!" Jeg tænkte bare, okay slap af Men bare det ikke generer ham, så er jeg glad Så ja.. forhåbentlig er alt fint

Hihi, og mange tak 

Anmeld

27. marts 2014

FrkZier

emmagirl skriver:

Jeg tænker heller ikke så meget over øjet - men det bliver mere tydeligt når han er træt.. Men ellers skal man nok også se ham live for at det er endnu mere tydeligt Men min sundhedsplejerske var totalt dramatisk: "Det var det første jeg så da jeg kom ind ad døren!" Jeg tænkte bare, okay slap af Men bare det ikke generer ham, så er jeg glad Så ja.. forhåbentlig er alt fint

Hihi, og mange tak 

haha ja okay roooo på lady, så galt er det sgu heller ikke

det vigtigste er jo også bare det ikke genere ham og det ikke vil påvirke hans syn på længere sigt, men det tror jeg nu ikke, det hænger jo ikke særlig meget, min mor har/havde også hænge øje (betydeligt mere end L) og det har aldrig påvirket hendes syn, det er dog blevet opereret nu, men det var af kosmetiske årsager

Anmeld

27. marts 2014

mommy1991

FrkZier skriver:

haha ja okay roooo på lady, så galt er det sgu heller ikke

det vigtigste er jo også bare det ikke genere ham og det ikke vil påvirke hans syn på længere sigt, men det tror jeg nu ikke, det hænger jo ikke særlig meget, min mor har/havde også hænge øje (betydeligt mere end L) og det har aldrig påvirket hendes syn, det er dog blevet opereret nu, men det var af kosmetiske årsager

Jaa, præcis! Jeg tror også han vokser lidt fra det når det ikke er værre end det er.. Tænker når han får lidt mere styr på sit ansigt, kan det jo godt være I don't know Nu får vi se hvad øjenlægen siger.. SP sagde også at han skeler lidt - det kan jeg så SLET ikke se, men det er så en anden side af sagen  Begyndte at forestille mig Leander med briller, hahaha..oh jesus 

Anmeld

28. marts 2014

BigHope13

emmagirl skriver:

Ihhh jeg elsker elsker elsker bare at se billeder af jeres skønne dreng han tydligere gode humør stråler bare ud af ham og man kan da ikke andet end blive glad når man ser på ham

håber det kommer til at gå godt ved øjenlæge og at det ikke har nogen betydning. men underligt nok så har jeg da aldrig lagt mærke til det før du skrev det.

Anmeld

28. marts 2014

Lykke:)

emmagirl skriver:

Jeg synes det 'hængeøje' er noget så charmerende!

Anmeld

28. marts 2014

mommy1991

BigHope13 skriver:

Ihhh jeg elsker elsker elsker bare at se billeder af jeres skønne dreng han tydligere gode humør stråler bare ud af ham og man kan da ikke andet end blive glad når man ser på ham

håber det kommer til at gå godt ved øjenlæge og at det ikke har nogen betydning. men underligt nok så har jeg da aldrig lagt mærke til det før du skrev det.

Ih, hvor er du altså bare dejlig  Jeg er så glad for at andre også bliver glade af at se på ham! 

Jeg håber også det kommer til at gå godt, vi har heldigvis allerede fået tid den 11. april, dejligt, da der kan være riiiigtig meget ventetid! Sjovt, at du ikke har lagt mærke til det Det er som regel det første folk siger når de ser ham - "Han ser da godt nok lidt træt ud!" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.